To Live Is to Die

free counters

Khamis, 9 Jun 2011

LAGI BERITA BAIK UNTUK HIMPUNAN BERSIH - T-SHIRT KUNING PERCUMA. DAFTAR SEGERA


Ini lagi berita baik untuk himpunan Bersih bulan depan. Setelah Pak Menteri mulut luas kasi lampu hijau bebarapa hari lalu hari ini pemuda umno pulak kasi laluan kepada himpunan tersebut.

Bila pemuda umno sudah takut dan suruh polis tangkap ini maknanya ia satu berita yang bai buat para pedemo. kah kah kah.

Lagi orang larang lagi kita suka. Kah kah kah. Lagi orang laran lagi ramai orang mai kah kah kah.

Orang berani mesti pantang di cabar tapi orang penakut macam Ketua Pemuda Pas Batu Kawan yang nama Mat Sopi dengaq siren ambulan pun dah lari masuk kelambu kah kah kah.

Jangan jadi pemuda Umno bukan saja pengecut tapi bodoh kah kah. Ada ka depa kata orang ramai mai demo peniaga rugi kah kah kah.

Dia pakai ilmu hisab apa? Ilmu hisap peliaq kot kah kah kah. Orang ramai tapi kedai tak laku kah kah kah. Ni la masalahnya kalau bodoh tapi suka bagitau kat orang kah kah kah.

Ilmu ni la di pakai oleh ketua Pemuda Pas Batu Kawan, Orang pi Demo dia bukak kedai kat dalam kampung. Mana ada orang nak pi kedai hang kalau semua hero hero dalam kampung pakat turun KL lawan polis. Kah kah kah.. Hang ingat budak kampung semua pengecut macam hang ka? kah kah kah.

Ok Ok kita jumpak 9 julai ni..aku tunggu kat hangpa kat ermm kat mana ya nak tunggu hangpa? Haa kat mana ada awek ramai kat situ la ada aku kah kah kah.. Bukan apa lebih baik dok dengan gang pompuan daripada dok dengan jantan tapi tak dak teloq kah kah kah... tak dak teloq macam Ostad kazim Elias kah kah kah...


Gambaq kat bawah ni baru Hero..
Hidup mesti berani bertempur..


Oh ya.. pasai T Shirt Free tu hangpa pi la mintak kat YB hangpa.. duit depa berlambak tapi saja buat bodo tunjuk susah kah kah kah kah... mintak jangan tak mintak

Blackend Is The End

Dyers Eve