To Live Is to Die

free counters

Rabu, 15 Jun 2011

MAJLIS AKAD NIKAH DI RUMAH KETUA PENGARAH IMIGRESEN KECOH DENGAN KEHADIRAN WANITA SINGAPURA YANG DI BOGELKAN ANAK BUAHNYA

Majlis akad nikad di rumah Ketua Pengarah Kastam hari ini menjadi kecoh apabila 2 orang wanita warga Singapura yang di bogelkan telah datang untuk menjadi saksi pernikahan tersebut.

Kah kah kah..oii bodoh..sapa yang pertikai penahanan betina singapura 2 ekoq tu sah ka tak sah. Kah kah kah..patut padan la kalau nak putaq belit pun. Ini dialoq polis dalam drama bersiri lucah hitam putih anwar Ibrahim kah kah kah.

Polis selalu dok kata macam ni la.."ooo kita telah sahkan bahawasanya video itu tulis" Memang la video tulin tapi orang bukan nak tau video tu tulin ka tak, orang nak tau pelakon dalam tu sapa? Anwar Ibrahim ka atau Ibrahim ALi kah kah kah..macam pelaq...

Ni mai kat Boss Imigrsen pulak dok ulang dialoq tu. Orang tau la yang hangpa tahan betina tu sah tapi perbuatan hangpa tu sah ka tak sah...

Oii bodoh..kalau bodoh jangan la kasitau orang hang bodoh....

Lepas ni aku cadangkan hang pi jadi saksi nikah la pulak kalau asyok dok cerita pasai sah saja...

Bila tok kadi kata "Aku nikah akan dikau sekian sekian sekian" lu terus kata SAHHHHHH... kah kah kah..

Kerja sah ka tak sah ni bukan kerja hang tapi kerja al ustaz kat bawah ni..kah kah kah...


Blackend Is The End

Dyers Eve