To Live Is to Die

free counters

Isnin, 6 Jun 2011

MUJAHID YUSOF RAWA TABUR PASIR DALAM PERIUK NASI ORANG

Anak Usop Rawa ni ada masalah apa aku pun tak tau. Yang dok pi kalut dok suruh Majlis Fatwa bawak keluaq fatwa pasai tugu 1 Malaysia tu pasai apa?

Kalau Majlis fatwa keluaq hukum haram nanti macam mana umno nak cari makan. Oii hangpa ingat apa ka... sekali buat tugu berapa banyak boleh claim. Yang dok buat kerja ni pak pak ostad pun ada jugak.

Aku cadangkan kat anak usop rawa ni kalau nak mintak fatwa tak payah dok tanya majlis fatwa tapi dia boleh tanya terus kat bekas drebar dia yang nama MatSopi tu. Tak kan Mujahid dah buang nombot talipon Mat Sopi kot. Kesian kat dia..asyik dok keluaq fatwa orang tu kapir orang ni kapir, last2 kedai dia pun bankrup...pi jadi derebar tapi habaq kat orang jadi setiausaha MP Parit Buntaq kah kah kah... kesian kat hang mat sopi oiii kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve