To Live Is to Die

free counters

Isnin, 6 Jun 2011

NIK AZIZ DAN HADI AWANG MENGAKU TONTON VIDEO ANWAR BERSAMA


Nik Aziz dengan Hadi Awang ni memang jenis orang yang tak reti nak ambik hati orang. Depa kira depa saja. Ulamak apa kalau tak reti nak jaga hati orang..

Depa dua orang ni tak kesian ka kat umno punya teruk bikin gambaq blue hitam putih tiba2 depa tak mau tengok.

Dah la tak mau tengok lepas tu tak mau percaya pulak yang tu gambaq Anwar. Ish bukan senang nak cari pelakon video blue yang muka macam Anwar tapi bila dah dapat orang tak mau percaya pulak.

Lain kali kalau tak mau tengok pun buat2 la ambik VCD tu bawak balik rumah, tak la kecik hati umno. Lepas tu keluaq la kenyataan macam Mustapa Ali yang benggong tu "Kita akan kaji hubungan kita dengan PKR jika benardalam video itu adalah Anwar"

Kah kah kah... Mustapa Ali ni lebih kurang dengan Hassa Ali la.. maklumlah dulu masa Pas masuk umno dia jadi menteri tapi bila Pas dah keluaq Umno dia habuk pun tarak.. bila Pas menang Terangganu dia jadi exco.. tak sempat nak himpun duit Pas kalah la pulak kah kah kah.

Sebab tu si Mustapa Ali ni teringgin sangat kat Umno... tapi nak buat macam mana puak2 UG dalam Pas banyak yang dah terpeleot. Tapi nampak2 nama Abu Bakaq Chik dengan Hassan Ali dok ada lagi... kah kah kah.. Nak kasi kuat sikit lagi kena lantik semula la si Mustapa Ali ni.

Oikkk aku dah melalut... kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve