To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 10 Jun 2011

PAS MATI MASUK NERAKA.


Pas ni memang parti yang seduit pun tak boleh pakai. Dok kira nak bersatu dengan DAP dan PKR saja tapi dengan parti yang satu agama depa tak mau.

Oi Pas lebih baik hangpa mintak maaf kat umno cepat pasai tak mau berkawan dengan depa untuk rembat harta orang miskin. Hangpa memang dah buat salah besaq sebab tak mau sokong Umno nak bikin kilang arak besaq besaq kat malaysia ni.

Mampuih la hangpa Pas oii, mati esok masuk neraka pasai tak mau pakat dengan umno tipu orang melayu. Hangpa ingat baik2 oiii Pas, nanti hanpa jangan dok menyesai tak sudah bila semua harta orang melayu umno rembat kat depa sorang.

Time tu baru hangpa nak mintak maaf balik kat umno pasai meneyesai tak boleh kongsi sama dengan umno saham judi dan saham arak.

Kah kah kah... macam punda mone umno ni kah kah kah kah..

Blackend Is The End

Dyers Eve