To Live Is to Die

free counters

Isnin, 13 Jun 2011

PENDEDAHAN TERKINI VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM

Dalam Malaysia ni ramai orang bodo tapi nak nilai sapa bodo sapa pandai dari luaran memang susah sebab tak semestinya orang belajar tinggi tu pandai dan orang belajaq rendah itu bodo.

Kadang2 kita tengok pakai punya bergaya, nampak pun macam orang kaya tapi sebenarnya bodoh nak mampuih macam orang kat bawah ni:-.
Kadang2 kita tengok serban punya besaq atas kepala,nampak macam orang warak tapi jahat nak mampuih dok kacau bini orang macam melaun kat bawah ni :

Kadang2 pulak kita tengok macam orang bodoh tapi otak geliga sampai satu dunia dah jelajah macam orang di bawah ni :
Sebab tu lah orang hari ini suka berlakon di sebalik penampilannya. Pakai serban sebab nak kasi ingat dia orang baik. Pakai kemas sebab nak kasi tengok dia orang pandai. Sama ada benar atau tidak apa yang sebenarnya di sebalik pakaian dan perbuatannya di sepan orang hanya Tuhan saja yang tahu.

Tapi kadang2 juga kita tak sedaq yang kita pecahkan tembelang kita pada orang yang siapakah kita. Macam gambaq kat bawah ni, dari orang tak tau depa ni bodoh terus orang tau sebab hanya orang bodoh saja berbangga baca surat habaq bodoh kah kah kah..

Blackend Is The End

Dyers Eve