To Live Is to Die

free counters

Ahad, 12 Jun 2011

PENYATAAN RASMI PERMOHONAN MAAF BLOGGER ABU NAWAS KEPADA DATO IBRAHIM ALI. TOLONG JANGAN AMBIL TINDAKAN TERHADAP SAYA.



Dengan rasa insaf dan gentarnya sesungguhnya abu Nawas ingin menyeru semua agar jangan menyertai himpunan Bersih pada bulan depan. Ini adalah kerana Abu Nawas amat risau dan takut sekali dengan seorang pakcik yang bernama Berahim Ali...



Ini adalah kerana Berahim Ali sudah kasi warning kepada sapa2 yang pergi ke himpunan tersebut yang dia akan berjihad.

Kah kah kah ..lu ma cibai...kah kah kah oii berahim Ali kalau dengan cina ni yang terang2 hina melayu dan Islam pun sampai la ni hang tak berani nak buat apa, hang nak gempaq aku la pulak kah kah..

Oii Berahim Ali hang ni tok sah dok buat berani la..kah kah kah..kot sat gi aku suruh budak cina ni jentik hang baru tau kah kah kah

Berahim Ali nak bertempur dengan Bersih
Wah ..lu hebat la Berahim kah kah kah...fuyooo... takut ooooo kah kah kah..ehh tak kira himpunan haram ka kah kah kah... Ntah2 lu nak rasa macam mana syoknya bila pembangkang bikin himpunan ramai yang datang tapi bila lu bikin tarak sapa yang mai kah kah kah..

Betul ka lu nak bertempur Berahim? Oii ini sudah kes jihad fisabilpukimakni kah kah kah.. Kalau mati tentu berahim Ali masuk syurga..kah kah kah.. maklumlah lawan dengan kafir kah kah kah..

LEBAI ZUL KAKI BOM
Fuhh ini cerita panglima Jihad nama Lebai Zul.. rupa2nya Lebai Zul ni dah mengaku yang dialah dok rancang nak bakaq tempat2 kat masjid India dan pecah masuk ke PWTC...
kah kah kah..

Oii Polis dok tunggu apa lagi pi la tangkap pak lebai ni dia dah mengaku dia punya kerja tu kah kah kah.. Hangpa suruh dia berlutut lepas tu hangpa tembak tang kepala tu kah kah kah..opss jangan tembak sebab kalau tembak dia mati terus..mana best..lebih baik suruh dia melutut lepas tu pi kencing atas lebai dia tu kah kah kah kah..

Oii Lebai...lu ma puki...kah kah kah..

Oii Berahim Ali sapa nak mintak maaf kat hang kah kah kah...hang pengecut kah kah kah..hang jenis teloq landoq kah kah kah..

Blackend Is The End

Dyers Eve