To Live Is to Die

free counters

Isnin, 20 Jun 2011

PILIHANRAYA LAGI : AHLI PARLIMEN PKR MENINGGAL DUNIA - AL FATIHAH

Pilihanraya kecil kemunkinan besar akan di adakan lagi berikutan kematian seorang wakil rakyat dari PKR tengah hari tadi akibat serangan jantung secara tiba tiba..

Menurut doktor pelatih yang merawatnya, Wakil rakyat tersebut telah tersedak ketika sedang makan sagon setelah membaca berita di bawah ini..
Kah kah kah..rupa2nya Lebai Zul tak reti cakap arab. Kata ostad tapi macam mana tak reti cakap arab. Kah kah kah.

Maunya tak tersedak bila baca berita ni, si Mat Nur ni pi pecah lubang la pulak kah kah kah.

Yang anwar ni pun sikit punya haram ka, yang hang pi bawak pak lebai Zul pi jumpak ulama tu buat apa, hang ingat dia reti ka apa ulamak tu nak cakap kah kah kah.

Kesian kat hang lebai zul, lain kali kalau tak reti cakap arab tak payah la dok kalut2 pi lepak dengan Qardawi... jenuh lah Mat Nur nak terjemah kah kah kah..

Blackend Is The End

Dyers Eve