To Live Is to Die

free counters

Selasa, 21 Jun 2011

ROSLAN KASSIM DI MASUKAN KE WAD ICU SELEPAS RAKAMAN DI TV3

Semua muka2 pimpinan tertinggi panglima jihad ni yang paling aku nak tergelak tengok adalah mukan Roslan Kassim..kah kah kah..

Rupa2nya dia hidup lagi, ingat ka dah mati kah kah kah...

Pada generasi baru mungkin tak kenai sapa dia si anak Kassim. Dia ni mula2 timbul dalam forum islam kat RTM dengan kawan2 baik dia macam Tuan Berahim, Hassan Ali, Haron Din....kah kah kah..

Bila Anwar kena terajang dari umno dia mula tunjuk hero kononnya pejuang reformasi. Sana sini maki umno, lagi dasyat dari orang Pas maki umno.

Semua umno buat tak betui, Umno rasuah, umno zalim dan lagi dasyat puak2 dia ni la dok kata kat Mahathir Mahafiraun.. kah kah kah.

Tapi mana boleh tahan, hidup perlukan RM. Pi ceramah sana sini maki umno nak dapat berapa RM. Dah biasa hidup mewah semasa dalam umno sebelum tu kalau setakat RM10ribu sebulan tu, nak sewa betina pun tak cukup.

Last2 kena cari umno la jugak untuk dapat RM. Bila masuk umno rasa lega la sat tapi lama2 umno pun buang dia ntah kemana. Sebab tu la lama tak dengaq cerita dia. Hari i Umno nak pakai balik jadi muka dia pun keluaq balik la.

Tapi umno kata, kalau hang nak jadi barua kami hang jangan dok dengan kami sekali, hang pi la dok dengan orang terbuang berketuakan Berahim Ali..keh keh keh. Sebab kalau orang macam hang dan Berahim Ali dok dalam umno hanya bikin umno pening.

Tapi kalau setakat projek cetak T Shirt tu dont worry..umno mesti kasi..keh keh keh

Walau apa pun aku betui2 tak tahan tengok muka han yang lawak tu kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve