To Live Is to Die

free counters

Sabtu, 18 Jun 2011

SALAH SEORANG PENGODAM WEBSITE KERAJAAN DI KENAL PASTI SEORANG WANITA DARI INDONESIA


Seorang pakar IT hari ini telah mengesahkan serangan pengodam yang telah memusnahkan beberapa laman web kerajaan kemarin adalah seorang wanita yang telah di kongkek sewaktu bekerja sebagai amah di rumahnya..

Pakar IT tersebut yang juga seorang anak yatim di sebuah rumah anak yatim itu percaya perbuatan pengodam itu kerana ingin membalas dendam atas perbuatannya yang tidak mahu mengaku telah mengenjut enjut lari ketika bibik tersebut bekerja di rumahnya..

Menurut seorang saksi iaitu Mohamad Faizul Bin Ramli Surat yang juga pekerja sambilan sebagai tukang kebun di rumah pakar IT tersebut, Bibik yang di tuduh sebagai pengodam itu telah mengodam beberapa websit di Malaysia kerana marahkan orang yang telah mengodamnya ketika beliau dalam kedatangan bulan.

namun sehingga kini masih belum dapat di buktikan bahawa pengodam itu adalah bibik tersebut. Ini adalah kerana, ketika berita ini di tulis bibik tersebut masih belum membersihkan diri dari kedatangan bulan....

Kah kah kah ma cibai punya menteri... Apa kena mengena Hackers dengan Bersih? Tok Menakan kawan aku ni memang bodoh tapi ada hati nak jadi menteri kah kah kah..

Berapa juta wang yang hangpa guna untuk membina website2 rasmi kerajaan? Tak kan duit habis berjuta dengan mudah orang nak hacked.. Ini semua cerita punda mone.. Ini semua cerita beli pen sebatang tapi claim RM1ribu...

Oii Mat Rais aku nak tanya hang... mana pi hackers2 yang umno upah untuk hacked blog2 pro pembangkang? berapa juta duit yang hangpa upah kat depa tapi berapa banyak blog yang depa dah hacked?

Oii Mat Rais cucu menakan hang kat kampung aku kirim salam... anak menakan meninggai pun hang tak mai jengok... maklumlah bini hang mana mau masuk kampung..tambah2 kampung aku yang darul hutan tu kah kah kah... Ma cibai..

Blackend Is The End

Dyers Eve