To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 10 Jun 2011

SINGH P.PINANG NAFIKAN KAUM SIKH BERASAL DARI SIK KEDAH


Ini lagi berita baik pasai Himpunan Bersih, Seoranag banggali Singh telah berkata bahawasanya partinya akan menyertai Himpunan Bersih bulan depan.

Nampaknya kalau orang BN pun dah nak turun sama tapi kalau orang Pas yang asyik dok cakap jihad jihad tapi tak turun Abu Nawas rasa elok la buang serban tu tukaq dengan serban Singh ni kah kah kah.

Ok abu nawas tunggu hangpa semua kat Food Court Sogo jam 12tgh tapi kalau Abu Nawas tak dak maknannya Abu Nawas uzurSyaraie kah kah kah kah....

macam pelaq.....

Blackend Is The End

Dyers Eve