To Live Is to Die

free counters

Khamis, 16 Jun 2011

TAK SAMPAI SEBULAN JADI TIMBALAN PRSIDEN, MAT SABU DAH MULA MENYOMBONG


Mat Sabu ni memang dah melampau, menyesai aku kempen kat dia hari tu. Ada ka patut dia kata Ayahnda Berahim Ali ni perkara kecik saja....

Oi Mat Sabu, hang jangan main main dengan Berahim Ali..dia jihad hang baru tau.. Kot sat lagi dia bawak gang mai taboh hang baru tau..

Kalau ya pun hang tak takut kat Berahim Ali, hang buat buat la macam takut. Kesian la kat dia punya dok gempaq tapi hang kata perkara kecik.

Lagi pun aku nak tanya hang Mat sabu Oii..hang boleh ka lawan dengan berjuta2 orang yang Bearahim Ali nak bawak mai 9julai ni.

Kalau setakat 300 ribu orang yang hang nak bawak tu jangan mimpi la nak lawan dengan pengikut Berahim yang berjuta-juta tu.

Aku mintak sangat2 kat hang Mat sabu oii, lebih baik hang bertobat segera. Kata2 hang tu boleh jadi murtad tau dak. Maunya tak murtad hang ni hina panglima jihad yang berjuang demi agama.

Tapi nanti sat aku nak tanya ostad ni sah tak hang punya murtad...

Blackend Is The End

Dyers Eve