To Live Is to Die

free counters

Selasa, 21 Jun 2011

TERKINI : IDENTITI LELAKI DI TANGKAP KHALWAT BERSAMA KETUA PUTERI UMNO JERLON IALAH.....


Ini adala maklumat yang Abu Nawas dapat dari blog pro umno yang mengatakan jejaka hensem yang di cekup bersama Ketua putri Umno Jerlun ialah setiausaha umno bahagian tersebut..

Ish umur dah 47 tapi dok buat perangai macam tu lagi lainlah Abu Nawas yang muda trang tang tang ni keh keh keh. Yang si Puteri pun kalau nak cari teman lelaki pun mai la cari Abu Nawas.. Abu Nawas pun kesepian jugak..keh keh keh.

Tapi la Abu Nawas nak cerita kat hangpa semua, bab bikin jahat ni bukan kira dia umno ka Pas tapi dah dia orang utama dalam politik maka nasib dialah berita khalwat ni bisa di isukan.

Macam kat kampung Abu Nawas ada sorang tua yang kononnya pejuang Islam. Masa muda tak reti nak buat jahat tapi bila mai tua baru nak kenai jahat, baru nak kenai betina, baru nak kenai karaoke.

Bila dah tua baru nak kenai jahat itulah masalahnya. Habis la kena kikis dengan betina Indon. dapat duit pampasan Landasan berkembar KTM ratusan ribu di habisnya pada betina Indon yang kononnya kekasih hati.

Last2 rumah pun hilang, buat rumah baru pun tak siap, kena menyewa la selamanya. Kesian betui. Yang betina Indon tu la baguih punya dah bikin banglo kat negara dia.

Itu la pasai Abu Nawas kata kalau bab bikin jahat ni bukan kira Pas atau Umno tapi sendiri punya hati la. Tapi kalau dah tau diri tu jahat takpayah la nak mengaku yang kita tu pejuang islam, bikin malu Islam saja.

Hangpa nak tau ka sapa dia orang yang Abu Nawas cerita ni..ermm hangpa tanya la Tok Haru YDP Pas Batu Kawan. Anak murid kesayangan dia la kah kah kah....

Blackend Is The End

Dyers Eve