To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 10 Jun 2011

WALI SOGO PERNAH MENYEBUT NAMA TOK GURU NIK AZIZ SEBAGAI PENGANTI PARA WALI DI NUSANTARA


Seorang wali yang termahshor di nusantara hari ini telah bermunajat dengan penuh perasaan agar seorang Al ustaz bersama sama dengannya di dalam satu parti yang selama ini menjadi payung kepada tokey tokey merembat harta orang melayu di Malaysia ini.

Wali tersebut yang juga timbalan pengarang kitab kitab lucah di negara ini amat berharap agar Al ustaz yang dulunya adalah orang no 2 parti Pas meninggalkan parti lamannya demi memudahkan partinya yang bernama umno itu terus merembat saki baki harta orang melayu yang masih ada.

Wali pisau cakok itu juga amat berharap agar partinya Umno membikin satu sayap yang dinamakan biro al ulamak wal pukimak untuk memudahkan lagi kitab kitab lucah terbitan syarikatnya bekerja di terbitkan dan mendapat kelulusan biro al ulamak wal pukimak.

Namun begitu Abu Nawas masih belum dapat berhubung dengan Al Ustaz yang di maksudkan oleh pak wali tersebut kerana adalah di percayai al ustaz tersebut kini sedang la la li tam plom sama ada mahu menerima atau tidak tawaran pak wali tersebut.

Walau bagai mana pun setelah Abu Nawas lihat dalam gelok jampi Abu Nawas, Al Ustaz tersebut berkemungkinan besaq sedang dok ketawa besaq dengan tawaran pak wali yang sedang menanti partinya nak terpeleot itu. Kah kah kah kah...

Yaaa Pak wali..apa kiranya lebih baik hang bikin walimatul urus daripada hidupmu dengan umno yang tak terurus itu kah kah kah kah..

Blackend Is The End

Dyers Eve