To Live Is to Die

free counters

Isnin, 18 Julai 2011

AKSI TERLAMPAU PELAJAR UITM KINI DI PASARAN


UiTM Seberang Perai hari ini telah di gemparkan dengan klip video pelajarnya yang telah tersebar kepada seluruh warga UiTM tersebut.

Klip video tersebut telah memaparkan 2 orang pelajar IPT tersebut sedang membeli ayaq Coca Cola di tepi tangga..

Keh keh keh.. macam biasa itu cuma berita intro yang mahu kasi panas tapi berita yang sebenarnya ialah di bawah ni..
Ini la berita paling sensasi buat warga UiTM.. Panglima Jihad nak kasi hadiah pada sapa2 pelajar UiTM yang pengecut macam dia keh keh keh..

Kalau ada mana2 pelajar yang pandai cakap besar tapi pengecut macam Panglima ni boleh la pi ambik hadiah Jihad dari panglima jihad ni keh keh keh.

Panglima Jihad ni sebenaqnya dok ingat dia dulu bekas pelajaq UiTM tapi dia lupa yang dia sebenaqnya hanyalah belajaq ITM saja masa tu dan belum ada U lagi pada UiTM keh keh keh.

Masa ekolah penglima jihad ni bodoh sebab tu dia tak boleh masuk Universiti dan cuma boleh masuk ITM saja kah kah kah.

Panglima Jihad ni ingat budak2 UiTM bodoh macam dia. Budak2 UiTM ni belakon saja sokong Umno sebab nak dapat biasiswa tapi sebenaqnya depa meluat nak mampuih kat Umno keh keh keh.

Kalau tak percaya mai la kat UiTM Permatang pauh ni. Mai la lepak2 dengan budak2 UiTM sembang2 dengan depa keh keh keh. Tak tau la pulak budak2 UiTM kat negeri lain kot kot bodoh macam panglima jihad keh keh keh.

Depa dok cerita macam mana pensyarah dok temberang depa pasai ketuanan melayu dan depa pun buat2 tepuk tangan keh keh keh tapi depa tepuk tangan bukan pasai sokong kata2 pensyarah tapi pasai depa suka pensyarah depa pandai berlakon keh keh keh.

Rupa2nya pensyarah depa pun meluat kat umno jugak tapi saja berlakon cakap pasai ketuanan melayu sebab nak cari makan keh keh keh.

Kesian kat umno memanjang kena tipu kah kah kah..kalau dengan pensyarah umno kena tipu boleh tahan lagi tapi dengan budak2 pun umno kena tipu kah kah kah

Lepas ni depa pakat tipun Berahim Geli pulak sebab nak menang duit RM5ribu kah kah kah...

Blackend Is The End

Dyers Eve