To Live Is to Die

free counters

Khamis, 21 Julai 2011

ANAK PEREMPUAN MENTERI BESAR KEDAH TRAUMA. KINI DI HOSPITAL JORDAN


Anak perempuan Menteri Besar Kedah yang kini sedang belajar di jordan telah di laporkan dalam keadaan trauma apabila mendengar berita bapanya kini telah berpegang kepada ajaran Taghut.

Menurut makcik asrama yang bekerja sebagai tukang sapu di asrama pelajar di situ anak ustaz azizan merasa cukup kesal dengan bapanya yang mengikut tentera ahzab untuk berperang dengan panglima jihad..
Kah kah kah...macam mana Mat Nor Deris ni dah jadi Proffesor..kah kah kah. Dia ni sekolah pun darjah 5 saja tiba2 dah jadi proffesor..kah3

Dulu dia la tukanq kapirkan umno masa dalam pas dulu. Orang umno sembelih lembu tak boleh makan sebab orang umno kapir katanya kah kah kah. Kenduri orang umno tak boleh pi makan sebab haram kah kah kah.

Menantang apa Taghut tu? Tokua sumbat kuah kacang ka? apa sudah jadi dengan dunia ini. Hari hari ada orang bikin lawak. Berahim geli nak jadi pak lawak, polis nak jadi pak lawak, Jakim pun nak jadi pak lawak jugak kah kah kah.

Md Deris ni tentu tak puas hati sebab orang dah lupa nama dia. Sebab tu dia keluaq fatwa Ustaz Azizan sudah taghut kah kah kah.

Yang si Azizan pun satu.,. pasai apa hang dok pi larang orang Islam nak pi dangdut bulan posa. Sementara dok tunggu makan soq boleh la dok berdangdut dulu kah kah kah.

Lain kali kalau bab bab agama ni tanya la profesor Mat not dulu.

Blackend Is The End

Dyers Eve