To Live Is to Die

free counters

Ahad, 10 Julai 2011

CERITA KETUA PEMUDA PAS KAWASAN BATU KAWAN DI BELASAH POLIS


Inilah yang di namakan jihad. Inilah juga di namakan pemimpin pemuda. Polis, asap dan air pancutan pemedih mata tidak melemahkan dirinya sebagai seorang ketua pemuda Pas Kawasan.

Ini siapa? Inilah Mat Sopi Ketua pemuda Pas Kawasan Batu Kawan P.Pinang yang telah berjihad dengan berhadapan dengan polis tanpa rasa gentar...

Opss maaf gambar di atas bukan gambaq Mat Sopi tapi gambaq seorang nyonya yang besar jiwanya. Nonya tua ini tidak perlu kepada seruan jihad untuk berhadapan dengan penguasa yang zalim.

Haa gambar kat bawah ni baru gambar Mat Sopi Ketua Pemuda Pas Kawasan Batu Kawan. Kah kah kah. Ketua Pemuda Jihad ni bnyak kautim dengan polis kah kah kah.
Mana nak cari gambaq dia kat Bersih kemarin sebab dia dok selimut dalam rumah takut bila dengaq siren bomba kah kah kah. Lagipun dia ni nama saja ketua pemuda tapi sekoq pemuda pun tak mau ikut dia kah kah kah. Dok bawah tempurung la jadinya kah kah kah

Bandingkan pulak dengan gambar wanita yang di bawah ni:-
Dia tak rasa malu ka dengan Nyonya dan kakak ni. Pompuan pun tak rasa gentar berhadapan dengan penguasa zalim tapi dia boleh dok rumah main dengan anak2 pasai takut dengaq siren bomba kah kah kah..

Yang dia tai sapa tak ikut dia orang tu sesat. sapa tak ikut dia orang tu tak jihad... Nak ikut macam mana kalau penakut. dah la penakut bodo pulak tu kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve