To Live Is to Die

free counters

Rabu, 27 Julai 2011

DR ASRI JAWAB TUDUHAN WAHABI DALAM SOAL JAWAB TV3 MALAM INI


Bekas Mufti Perlis Dr Asri Zainal abidin telah di jemput untuk menjadi penel dalam Soal jawab di TV3 malam ini untuk mengulas isu berhunug tentang wahabi.

Menurut peneribt rancangan Al ustaz Abu Nawas ibnu Al komunisi Dr Asri telah bersetuju untuk bersama2 dengan program yang akan di adakan jam 11 malam nanti.

Namun begitu baru sebentar tadi Dr Asri telah sms kepada Al ustaz\abu Nawas mengatakan beliau tidak dapat hadir kerana minyak keretanya telah habis.

Berhubung dengan itu penerbit rancangan iaitu al ustaz Abu Nawas sendiri akan mengambil alih tempat Dr Asri pada malam ini. Seperti yang semua orang ketahui Al ustaz abu Nawas adalah seorang yang pakar dalam bidang maki memaki kan mengemukakan hujahnya yang lucah lagi berahi pada malam ini.

Sebagai seorang ustaz yang alim lagi warak abu Nawas akan menjawab semua soalan2 yang bekaitan dengan berita lucah al ulamak umno di bawah ini :-

Kah kah kah... baru dr asri tau sapa dia al ulamak warisatul pukimak yang jadi barua umno ni. Yang Dr asri dok pi nasihat depa semua pasai apa. Depa masuk umno sebab depa ada dalil qataie tentang kewajiban bersama dengan jamaah yang menibai harata benda rakyat kah kah kah.

Dr Asri belajaq tak habis nak nasihat al ulamak pulak kah kah kah. Macam Abu Nawas layak la nasihat sebab Abu nawas pun kaki rembat jugak kah kah kah. ABu nawas punya rembat al ulamak umno pun tak boleh lawan keh keh..Kalau tak jadi umno macam mana nak cari ringgit malaysia? Dalam dunia ni semua perkara perlukan ringgit malaysia. Al Ulamak hanya reti bab ugama saja. Mana al ulamak umno ni tak bikin kerja lain kah kah kah. lagi pun tak kan nak suruh al ulamak warisatul pukimak umno ni jual ayaq milo macam al ustaz abu nawas kot kah kah kah. Belajaq tinggi2 sampai luaq negeri nak suruh jual ayaq tepi jalan mana ada macho bro kah kah kah.

Sebagai seorang ustaz Abu Nawas nak nasihat pada Dr asri, lain kali kalau nak nasihat al ulamak umno mai la mintak pandangan Abu nawas dulu. Dr asri kena sedaq yang ilmu dia cuma setakat dapat Dr Phd saja sedangkan Abu Nawas ni bukan sekadar dapat Phd malah baru2 ni Abu Nawas baru di anugerahkan Sarjana kedoktoran sakit puan. Kah kah kah Abu Nawas belajaq dekat Melaon kat bawah ni ilmu hal ehwal sakit dalaman wanita kah kah kah
kalau sapa2 yang isterinya ada masalah sakit orang pompuan jangan malu dan jangan segan hubungi pakar ni. Kah kah kah..tapi mesti sporting la macam laki ustazah pasti yang nama Junaidah Yahya tu... setakat dok sms i Love U sayang kul 2 pagi tu ok saja kah kah kah....

Blackend Is The End

Dyers Eve