PENYOKONG

RAONG (RADIO ORANG PENANG)

PELAWAT DARI SELURUH DUNIA

free counters

JUMLAH PELAWAT BLOG INI

IKLAN - 1

IKLAN 3

IKLAN 3
Kembara Seniman Jalanan Jelajah Bumi Siam Bersama Pyanhabib

Selasa, 19 Julai 2011

GAMBAR ISTERI ASRAF MUSLIM (USTAZ AMIRUL) TAK PAKAI TUDUNG



Asraf Muslim yang popular dengan watak Ustaz Amirul hari ini telah mendedahkan kisah sebenar isterinya pertamanya yang tidak mahu mendengar katanya supaya menutup aurat. menurutnya isteri pertamanya itu suka berpakaian seksi lagi menyiksakan ketika di luar rumah..

Alamak maaf itu bukan kisah isteri Asraf Muslim tetapi kisah isteri ustaz Amirul dalam drama ustaz Amirul. Yang betulnya Abu Nawas nak cerita pasal ustaz Jihad kat bawah ni keh keh keh...Macam biasa Abu Nawas memang suka baca website pasukan Jihad Semalaysia yang lari lintang pukang masa himpunan Bersih hari tu. Kalau kita bersedih maka kita bukalah website pasukan jihad ni tentu hati kita gembira kerana banyak cerita jenaka yang geli hati ada dalam website ini.

Posting terbaru ialah cerita panglima Jihad suruh kerajaan buang kerakyatan Ambiga. Kah kah kah.. Sungguh terharu membacanya... Panglima Jihad ni SPM dapat gred 3 lepas tu masuk ITM belajar memasak cakap pasal undang2 kah kah kah.

Sebenaqnya panglima jihad ni geram pasai dia sudah kena buang kerakyatan seumur hidup dari umno kah kah kah. Panglima jihad di halau keluaq dari bangunan Umno Pasir Mas sampai menanggis kah kah kah.

Lepas tu panglima jihad pergi mengadu pada Tok guru Nik Aziz kata dia sudah banyak menyesal lawan islam selama ni. Panglima jihad cakap sama tok guru itu umno banyak jahat dan banyak rasuah.

Tok guru pun ajak masuk rumah tapi panglima jihad tak mau masuk rumah tok guru sebab katanya dia cuma nak lepak atas tangga rumah Tok guru saja.

Rupa2nya panglima jihad ni memang dari dulu kaki pengecut, dia tak mahu masuk rumah dan lepak atas tangga saja sebab dia senang mau lari kalau parti Tok guru kalah. tapi Tok guru yang bijaksana sudah kena main dengan panglima jihad.

Tok Guru tak kasi Syed Husin Ali bertanding di Kota Baru tahun 2004 sebab Tok Guru kata Syed Husin Ali ni sosialis. Tapi Tok guru sanggup kasi kerusi yang sediakala di menangi partinya kepada panglima jihad walaupun sebelum tu Tok guru kata nasionalisme itu sesat.

Bila Panglima Jihad sudah dapat Pasir Mas, panglima jihad pun beransur2 turun dari tangga rumah Tok guru. Bila masuk parlimen, panglima jihad awal2 cakap dia mau duduk sorang2 sebab dia bukan dari parti pas.

Hari ini panglima jihad sudah banyak cakap besaq sebab dia sudah jadi ahli parlimen. Tok guru yang pernah di puji pujinya kini sudah jadi tempatnya mencarut dan maki hamun.

Kini PRU sudah mau dekat. Panglima Jihad sudah susah hati sebab dia tahu comfirm 100% dia akan sekali lagi di halau oleh orang pasir Mas. Sebelum dia di halau dan lari lintang pukang macam dia lari semasa himpunan Bersih hari itu, panglima jihad sudah cadang sama kerajaan supaya ambiga di halau keluar dari Malaysia.

Bukan kerana apa, cuma panglima jihad tak tahu nak sorok mana mukanya bila dia jumpa Ambiga lepas PRU nanti..kah kah kah. Oleh itu sebelum dia kena halau lebih baik dia halau Ambiga dulu kah kah kah.

Kesian kat panglima jihad, belum habis penat berlari lintang pukang semasa Bersih hari tu dah nak kena lari lagi kah kah kah.