To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 8 Julai 2011

GAMBAR ISTERI IBRAHIM ALI YANG SEBENAR

Abu Nawas memohon maaf kerana telah menyiarkan gambar isteri Berahim Ali yang tidak benar semalam.

Ini adalah gambar isteri kawan kepada adik ipar Berahim Geli punya jiran yang rumah bernombor 34.Gambar yang sebenar ialah..

alah nak buat apa gambaq bini dia yang sebenaq kalau hangpa tengok pun tak stim kah kah kah.. Padan la dengan berahim geli tu kah kah kah.

Lebih baik hangpa baca berita benar kat bawah ni


Senarai nama di atas adalah sebahagian daripada nama mereka2 yang tidak di benarkan masuk ke Kuala Lumpur pada 9 julai ini. Cuba perhatikan nama yang telah di gariskan itu.

Mereka adalah dua orang pimpinan PSM yang kini sedang menjalani tahanan di bawah akta Ordinan Darurat. Nama mereka adalah antara nama yang turut sama di senaraikan sebagai individu yang di larang masuk ke Kuala Lunpur esok.

Kah kah kah. Ini polis memang banyak lawak, Choo Chon Kai dan Saraswati depa sudah kurung dalam lokap tapi masih jugak tersenarai antara semua 91 nama. Kah kah kah.

Bila senarai ini di keluarkan? Mereka sudah 3 minggu di tahan. Ini maknannya nama2 yang tersenarai di atas sebenarnya telah di tulis sejak perpuluh tahun yang lampau kah kah kah.

Kalau tak boleh berada dalam Kuala Lumpur, apakah Chon Kai dan saras akan di bawa keluar dari Bukit Aman sebelum pukul 12 malam ini kerana berada di dalam Kuala Lumpur pada 9 julai ini boleh di penjara sehingga 6 bulan.

Sebab itu aku selalu kata kalau nak bohong kasi la orang percaya tapi jangan kasi orang gelak kah kah kah...

Sila Click untuk cerita Memori bersama Saudara Choo Chon Kai PSM

Blackend Is The End

Dyers Eve