To Live Is to Die

free counters

Sabtu, 16 Julai 2011

ISTERI IBRAHIM ALI


Seorang pelayar internet hari ini telah di dapati mencari isteri kepada Presiden Perkasa Ibrahim Ali. Carian itu telah di palingkan ke blog Abu Nawas. Cuba lihat keratan trafic blog Abu Nawas di bawah...Kah kah kah..apa mamat ni mau dari isteri Berahim geli ni? Buat apa dia cari bini Berahim Geli? kah kah kah.. Dia mau kidnap sama dia ka? keh keh keh atau dia sudah stim sama bini Berahim?

Ayo yo..jangan la itu macam bro... Patut padan la kalau nak stim pun... kalau nak pi la cari ustazah Pasti yang boleh layan sms bikin stim macam lebai Zan buat tu keh keh keh. Tapi kena la cari guru Pasti yang laki sporting nak sms kul 3 pagi pun tak pa laki dia tak marah keh keh keh

Ooo ya..sebenaqnya abu Nawas bukan nak cerita pasai bini Berahim Geli..nak buat apa cerita pasai bini Berahim..tengok Berahim pun dah tak lalu kalau tengok bini dia peliaq dok elok2 terus mampuih keh keh keh.

Abu Nawas nak cerita pasai keratan kat bawah ni :-
Haaa betui tak apa yang abu Nawas kat 2 hari lepas (Baca Sini). Kenapa kita perlu maki hamun polis yang telah banyak berjasa kepada kita untuk menjatuhkan Umno. Kalau polis tak bertindak macam tu hangpa rasa Abang kepada baharudin ni nak join PR tak?

Itu la pasai abu Nawas cakap lagi kuat polis bantai lagi bagus dan kalau boleh kematian yang lebih banyak di perlukan lagi untuk menambah kebencian kepada Umno.

Bukan saja polis malah pegawai2 kerajaan pun kena bertindak ganas juga kepada mana2 rakyat yang berurusan dengan mereka. Contohnya para pegawai kerajaan tempatan mestilah meruntuhkan seberapa banyak kedai2 peniaga kecil. Siapa yang lawan terus saja bakar kedai tu keh keh keh.

Jururawat yang cantik manis di hospital kerajaan mestilah banyak bermekap daripada melayan pesakit lebih2 lagi di waktu melawat. Para doktor pula mestilah memberi ubat yang salah kepada pesakit dan kalau boleh kasi mati terus keh keh keh.

Pegawai2 Lembaga Hasil dalam Negeri mestilah bekerja lebih masa untuk pastikan semua orang membayar cukai tak kira orang miskin atau orang kaya. Surat2 amaran perlulah di hantar kepada rakyat sebulan 3 atau 4 kali sebagai peringatan untuk mereka membayar cukai.

Guru2 pula jangan lagi mengajar bersungguh2 agar semua anak murid tidak lulus periksa dan ketika mesyuarat PIBG guru2 mestila memaki hamun ibu bapa supaya semua ibu bapa yang masih menyokong umno marahkan kerajaan Umno.

Pendek kata semua pegawai2 kerajaan mestilah menyakitkan hati pelangan supaya rakyat yang masih kuat fahaman agama umnonya marahkan kerajaan dan apabila mereka marahkan kerajaan maka kita boleh cucuk sikit kata ini semua sebab umno yang suruh kah kah kah.

Oleh itu kepada semua mereka yang telah sedia menyokong PR maka jangan marakan polis atau pegawai kerajaan yang bertindak seperti di atas. Ini adalah kerana mereka sedang membantu Umno untuk keluar dari Putrajaya kah kah kah.

Kerja kita hanyalah cucuk menyucuk. cucuk jiran kita yang masih soskong umno, cucuk kawan kita yang masih berpegang kepada agama umno..cucuk sapa saja asalkan jangan kena cucuk dengan betina Indon kah kah kah. kalau kena cucuk dengan betina Indon alamatnya jadi macam orang kuat pas kampung aku yang nama Kamarudin mohammad la..semua duit habis bagi kat betina Indon..la ni dia dok merempat kah kah kah.. Orang Penang kalau nak tau sapa dia kamarudin mohamad yang habis duit kena rembat dengan betina Indon hangpa tanya kat Tok haru kat bawah ni kah kah kah. Tok Haru Biru YDP Pas Kawasan Batu Kawan kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve