To Live Is to Die

free counters

Khamis, 21 Julai 2011

LELAKI BUAT PENGAKUAN DI UPAH OLEH ANWAR UNTUK MENGAKU DI PUKUL POLIS DALAM HIMPUNAN BERSIH




Pembangkang ni memang tak ada kerja lain, tak habis2 dok fitnah polis. Ada ka patut depa pi ubahsuai video polis sedang membelai orang ramai pi jadi polis dok tibai orang ramai masa himpunan Bersih hari tu.

Aku sikit tak percaya polis sanggup buat zalim pada orang ramai. Ini semua Anwar Berahim punya kelentong. Tak ada lagi dalam sejarah polis kat malaysia ni dok tibai orang.

Aku nak kasi tau pada orang pembankang yang suka dok bikin fitnah pada polis ni, sekali lagi hangpa tuduh polis buat zalim aku akan repot pada panglima Jihad Berahim geli.

Hangpa ingat orang semua tak tau ka video dan gambaq2 pasai polis yang hangpa doh boh dalam blog dan FB tu semuanya hangpa dah edit.

Kerja2 edit mengedit ni hangpa semua dah buat lama tapi aku malas la nak kata apa. Bukan setakat himpunan Bersih punya gambaq saja hangpa edit malah gambaq kat bawah ni pun hangpa edit...

Ni semua sebab nak burukkan imej polis.
Gambar ini telah di ambil semasa Kugan tidur dak melelh ayaq lioq basi tapi pembangkang pi kata Kugan kena tibai dengan polis dalam lokap. Ini semua fitnah. Kugan sekarang ni masih bekerja di sebuah kilang kat Perai ni. Hari2 dia buat OT macam mana pembangkang kata dia kena tibai dengan polis sampai mati.

Ni pulak gambaq seorang cina yang tengah menyanyi dengan penuh perasaan tapi pembangkang pi cerita kat orang yang cina ni kena pukui dengan polis sampai lebam mata. Dah nama pun cina tentulah mata dia sepet. Tak kan polis nak pukui cina kot. nanti sapa nak sponsor.

Ni pulak gambaq seorang pompuan tengah salin baju kat fitting room di Supermarket. Budak2 mana pulak yang pi boh kamera kat fitting room tu. Bila dapat kat pembangkang gambaq ni depa pi edit jadi macam dalam lokap. Memang tak patut kata polis yang buat benda ni.


haa.. ni pulak gambaq Teoh Beng Hock tengah tidoq tengah jalan. Malam tu dia mabuk banyak sangat sebab tu dia lalok sampai terlena kat atas jalan. Polis dalam gambaq tu dok tengak kejutkan Teoh dari tidoq dan dia suruh balik tidoq kat rumah. Pembangkang pulak kata SPRM tolak dia.. Nak tolak apanya kat situ bukan ada bagunan tinggi pun. Cuma rumah sati tingkat saja.Ni lagi besaq punya fitnah pada polis. Ada ka depa kata yang pukui Anwar ni Ketua Polis negara. Gambaq Anwar sakit mata ni depa pi kata anwar kena pukui dengan polis.

Oleh itu aku nak nasihat pada semua yang dok fitnah polis, bertaubatlah segera dari dok tuduh polis macam2. Jangan la dok buat video dan gambaq tipu.

kalau ya pun nak buat video tipu buat la dalam Hitam putih. Boh gambaq polis pukui orang dalam hotel murah kah kah kah. Lepas tu pakat2 pi sumpah dalam masjid kah kah kah.

Blackend Is The End

Dyers Eve