To Live Is to Die

free counters

Khamis, 21 Julai 2011

MAT SABU DAKWA PUTERI UMNO CUBA PERANGKAPNYA DENGAN SMS CINTA


Timbalan Prsesiden Pas hari ini telah memberitahu yang beliau menerima sms lucah dari seorang wanita yang tidak di kenali. Sms yang bertulis dengan ayat2 cinta itu di hantar jam 2 pagi dan di sedari oleh isterinya.

Namun begitu sms itu di percayai bukan di hantar oleh seorang wanita tetapi kemungkinan besaq di hantaq oleh oleh melaon kat bawah ni yang tersilap hantaq mesej kepada ustazah Pasti Permatang Pauh yang suaminya sporting..2 wajah 2 jantina tapi sebenarnya orang yang sama. Malaon Zan yang gila kat bini orang menyamar sebagai perempuan dalam facebook untuk mencari wanita bersembang hal2 dalaman orang perempuan keh keh keh... Tunggu apa lagi saman la abu nawas...keh keh keh sampai mampuih melaon ni tak berani sman keh keh keh...

Berita lucah itu tadi telah di sunting dari bilik air wartawan Abu Nawas.

Di bawah ini juga berita tentang Mat Sabu
Macam pernah ku dengaq dialoq ni tapi di mana ya? Ohhh yaaa... dialoq ni dah di gunakan masa Anwar pukul dirinya sendiri masa kena tangkap dulu...

Dialoq ni juga dah di gunakan untuk skrip Teoh beng Hock mati jatuh bangunan hari tu. "Tidak di bunuh dan tidak membununh diri"

Dialoq ini sekali lagi di gunakan bila Pak kastam mati jatuh bangunan "Tidak di bunuh dan tidak membunuh diri"

Hari ni dialoq ni sekali lagi di gunakan kepada Mat Sabu "Jatuh sendiri bukan polis langgar"

kah kah kah... petanda kejatuhan Umno semakin hampir. Umno mewarisai pembohongan penjajah British. askar british bakar kampung orang melayu tapi depa tuduh komunis yang bakar. Tentera British bunuh orang melayu tapi depa tuduh komunis yang bunuh.

British tubuhkan umno untuk meneruskan pembohongan mereka di Tanah melayu. Umno jadi talibarut British kasi maklumat pada askar British sapa dia yang berjuang untuk merdeka.

Bohonglah bohong lah... lagi kuat berbohong lagi kuatlah petanda Umno akan kalah. Suruh polis bohong..suruh SPRM bohong..suruh TV bohong..suruh radio bohong... tapi hanya orang bodoh saja yang kena bohong kah kah kah.

Hari ini Nenek pun dah tahu guna Internet, hari ni budak 3 tahun pun dah ada akaun Facebook. Bila sampai pembohongan menjadi bahan jenaka maka itulah petanda terakhir Umno nak jadi bahan sejarah.

Kah kah kah...

Blackend Is The End

Dyers Eve