To Live Is to Die

free counters

Isnin, 11 Julai 2011

MUNIF HIJJAZ ADALAH ANTARA DI TAHAN - TAHNIAH KERANA KEBERANIAN MENENTANG PENGUASA ZALIM


Munif atau lebih di kenali sebagai Munif Hijjaz iaitu penyanyi kumpulan nasyid Hijjaz adalah antara tahanan yangb telah di tahan dalam himpunan Bersih baru2 ini.

Tetapi dia bukan di tahan oleh polis tetapi sebenarnya dia di tahan oleh tokey konsert kerana mahu panggil dia bikin konsert.

Kah kah kah.. Mana ini budak nasyid mau join itu Bersih. Ini budak nasyid banyak penakut lagi pengecut. Tok sah kata Bersih la tapi hangpa ajak dia ceramah atas pentas pun dia dah terketaq2.

Ini budak nasyid nyanyi nasyid sebab nasyid boleh bikin duit. Dia apa peduli negara nak jadi apa, janji dia dapat duit. Di mulut cakap Islam tapi penakut macam yahudi mabuk.

Gambar kat bawah ni pulak adalah gambaq mamat yang tak nyanyi nasyid. Mamat yang nama Nikjidan ni turun ke Bersih bersama gitarnya. Tapi mamat ni tak pakai lebai maka tak nampaklah dia punya alim. Aku kenai mamat ni dan aku tau mamat ni bukan hipokrit macam pak lebai kat atas tu.


Apa pulak yang dah jadi dengan pak pak lebai dalam gambaq kat bawah ni? Pakai Lebai sokong judi. Pakai Lebai sokong arak. Pakai Lebai sokong Zionisme.

apakah depa tak tau umno itu anjing penjajah? Adakah depa tak tau umno yang bikin kilang arak? Apakah depa tak tau umno yang kasi lesen kasino dan kedai nombor ekoq?

Depa tau sebab budak2 pun tau.Tapi mengapa depa sanggup jadi umno. Sebab depa ni bodoh. Untuk menutup kebodohan depa pakai lebai untuk nampak macam orang baik2.Macam gamabq lebai di bawah ni. Dia pakai lebai sebab nak tutup kejahatannya yang suka kacau bini orang. Orang tengok besaq punya lebai atas kepala mana mungkin bikin kerja jahat.

Kesimpulannya mudah saja. Kalau betul mamat ni tak bikin kerja kacau anak bini orang, dah tentu sudah lama Abu Nawas kena saman. Keh keh keh. Dia ada berani saman ka? Mampuih tak berani sebab dia ni memang kaki kacau bini orang terutamanya guru2 Pasti di penang ni. Kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve