To Live Is to Die

free counters

Khamis, 7 Julai 2011

SEORANG GADIS INDONESIA PULA TAMPIL BUAT LAPORAN TERHADAP DIN BINJAI DI SAAT AKHIR PERHIMPUNAN BERSIH

Seorang wanita hari (Gambar sebelah) ini telah membuat laporan yang dia telah di ganggu oleh Blogger Din Binjai ketika dia sedang dalam kedatangan haid sambil mendaki pokok binjai di permatang binjai.

Wanita itu berkata asal usul nama Din Binjai ialah di ambil semperna pokok binjai yang wanita itu panjat dan din binjai pulak berada di bawah pokok binjai itu .

Kah kah kah..Sori sori berita di atas adalah palsu tapi berita yang sebenar adalah di bawah ni.








Ini berita kawan baik Din Binjai yang nama rais Bin Yatim kah kah kah.

Rais Yatim tak kasi bikin demo kat stadium kah kah kah. Apa pasai kawan baik Din Binjai ni tak kasi buat kat stadium.?

Sebab Bersih nak bikin Bersih tapi kawan baik Din Binjai ni nak bikin kotor kah kah kah

Puak puak yang sokong Bersih ni memang tak boleh pakai. Ada otak tak mau guna ada hati tak ada perasaan. Selepas tak boleh bikin demo kat luar depa nak berdemo kat dalam stadium pulak.

Depa tak pernah pikiaq ka yang stadium merdeka tu hanyalah untuk perkara2 yang baik2 saja bukan pekara yang tak baik macam depa nak buat.

Daripada buat perhimpunan yang tak ada makna tu lebih baik buat perhimpunan bibik2. Jika Ambiga betul2 iklas dalam memperjuangkan kebebasan rakyat sepatutnya Ambiga dan Bersih kena buat perhimpunan bibik satu malaysia.

Himpun semua bibik2 yang bekerja atau yang pernah kerja di malaysia. Ala ala reunion gitu kemudian kita jemput salah sorang dari bibik2 tu kasi ceramah macam mana dia(bibik) kena kongkek dengan Anak Yatim.

Minta bibik tu cerita rumah Anak Yatim mana yang dia keja dan telah di kongkek tu. Lepas tu kita panggil semua Anak2 Yatim kat dalam Malaysia ni naik atas pentas. Antara semua anak2 Yatim tu kita tengok sapa yang ada bibik dan antara semua anak yatim yang ada bibik tu pula sapa pulak anak yatim yang suka mengongkek bibik.. kah kah kah

Aku rasa Din Binjai mesti setuju dengan cadangan aku ni kah kah kah.

Buat Ambiga dan Bersih lupakanlah hasrat nak adakan himpunan kat stadium tu sebab hari tu Din Binjai nak buat reunion bibik semalaysia kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve