To Live Is to Die

free counters

Ahad, 10 Julai 2011

USTAZ KAZIM ELIAS NYATAKAN SOKONGAN KEPADA HIMPUNAN BERSIH PADA CERAMAH DI RUMAH MB PERAK


Ustaz kazim elias hari ini telah menyatakan sokongannya kepada himpunan Bersih dalam satu ceramahnya di rumah menteri Besar perak.

Menurutnya Bersih adalah wajib di sokong oleh para ustaz kerana jika mahu jadi ustaz mestilah menyapu bersih duit selagi mampu menjadikan agama sebagai tenpat mencari duit.

Kah kah kah. Ini ostad adalah idola Brader blogger Manjung Mari..kah kah kah Apa ini ostad peduli hangpa nak bersih ka hangpa nak kotor ka janji dia boleh masuk duit kah kah kah.

Orang pas memang suka dengaq ostad ni punya kelentong. Sana sini pasang Cd dia dok ceramah sambil membanggakan dirinya sendiri atau di pendekkan ayatnya menjadi Syok sendiri kah kah kah.

Oii orang Pas atau sapa2 yang tak suka kat umno. Sudah2 la dok pi dengaq ostad ni temberang. Dia ni kaki cari duit saja. Kalau setakat ilmu agama tu aku rasa Blogger Manjung Mari lagi pandai pada dia.

Dia ni umno. Dia ni isi borang pas dulu sebab nak masuk ceramah kat tempat2 Pas sebab orang pas ni kalau ustad bukan ahli depa tak mau dengaq.

Hari ini dia dah terkenal maka dia peduli apa Dewan Ulama Pas perak usul pecat dia. Dia dah boleh masuk kampung tabur duri atas jalan. Minggu ni hangpa bawak Mat sabu Mai ceramah minggu depan dia mai cuci balik otak hangpa semua supaya sokong umno.

Keluarga ostad ni semuanya umno. Abang dia umno, adik dia puteri umno walaupun dak cun lansung kah kah kah. Dia pun umno jugak.

Bini dia tak tutup aurat sempurna pun. Main pakai tudung saja. Yang hangpa dok pi dengaq dia punya temberang buat apa?Cuba tengok banner kat atas ni. Hangpa ingat kalau dia ni bukan umno Kadiaq nak panggil dia mai ceramah kat orang umno ka? nak mampuih panggil ostad Pas mai ceramah, pakai dengan kadiaq kadiaq pun masuk Pas kah kah kah.

Tapi jangan risau. kalau pas nak jemput dia pun dia mai sebab dia ni kerja dia jual agama walaupun dia tak ada agama. Kah kah kah

Kalau dah nak mengaji sangat hangpa suruh manjung Mari mai mengajaq pun boleh. Kalau dia tak mau hangpa panggil Abu Nawas mai mengajaq pun boleh. Tapi Abu Nawas ni mahal la sikit. maklumlah nak jual ugama mana boleh murah2 nanti macam mana nak pakai kereta sport.Kah kah kah.

Blackend Is The End

Dyers Eve