To Live Is to Die

free counters

Khamis, 21 Julai 2011

WANITA BUAT KEJUTAN SEWAKTU MAJLIS PERKEBUMIAN ALLAHYARHAM DR LO LO GAHAZALI


Seorang perempuan hari ini telah mengejutkan suasana majlis perkebumian bekas Ahli Parlimen Titiwangsa Dr lo Lo Ghazali setelah mengaku boleh menghidupkan kembali Dr lo Lo....

Permintaannya untuk berbuat demikian telah mendapat bantahan daripada keluarga Almarhomah kerana mereka tidak percaya orang yang mati boleh hidup kembali di atas dunia ini.

Namun begitu Perempuan itu telah menunjukkan keratan akhbar di bawah ini sebagai bukti yang Dr lo Lo boleh hidup kembali tapi dengan syarat setelah hidup mesti masuk lokap.Kah kah kah.. Tak habis2 dengan lawak jenaka. Sekejap polis buat lawak, sekejap Panglima Jihad buat lawak, lepas tu Jakim pun buat lawak jugak kah kah kah. Semua orang nak bikin lawak.

Pasai apa polis senaraikan nama Dr Lo Lo yang tengah sakit di hospital sewaktu himpunan Bersi dalam waran tangkap Bersih? Bila masa Dr lo Lo keluaq hospital dan pi demo sekali dengan Bersih kah kah kah.

Agak2 la nak buat lawak pun. Hari tu polis senaraikan 91 orang tak boleh masuk KL. Antaranya ialah Saras dan Chung kai kah kah kah. Depa dua orang polis dah kurung dalam lokap macam mana depa nak keluaq pi demo kah kah kah.

hari ni buat lawak nak keluaq waran tangkap pada yang dok atas katil hospital time demo bersih pulak kah kah kah.

Lawak lawak.. patut la Shamsul Ghau Ghau boleh jadi Johan Sinaran Passport dulu. Rupa2nya dia banyak belajaq sewaktu dia kerja polis sebelum tu kah kah kah.

Abu Nawas cadangakan malam pakat2 pi jaga kuboq Dr lo Lo, bukan apa takut satgi ada orang hantaq waran tangkap kah kah kah...

Blackend Is The End

Dyers Eve