To Live Is to Die

free counters

Isnin, 8 Ogos 2011

Dr Muhammad Uthman El-Muhammady semakin nazak - Semoga cepat sembuh


Dr Muhammad Uthman El-Muhammady telah di kejarkan ke hospital pagi tadi setelah mengadu tidak dapat membuang air besar sejak 2 minggu yang lalu.

Derita yang di alaminya itu adalah di percayai akibat daripada rasa terkejut dengan ajakan Mufti Perlis untuk berdialoq dengannya tentang tuduhannya yang mengatakan wahabi itu penganas...

Kah kah kah..macam biasa ini berita tipu tapi berita ini adalah berita ustad yang kaki menipu macam ustad janggut kuning ni kah kah kah


bila masa ini ustad janggut kuning dapat Dr? Ini ustad janggut kuning belajaq kat universiti mana sampai boleh dapat Dr? kah kah kah.

Ini ostad janggut kuning adalah ostad kaki temberang. Ini ostad janggut kuning kerjanya jual agama untuk cari makan. Dia banyak marah sama DrAsri bila ramai oarng asyik dok bincang pasai Dr Asri samapi dirinya di lupakan kah kah kah..

Kalau sudah belajaq sampai dapat Dr, apa pasal tak berani mau lawan sama wahabi? Atau ini ostad dapat Dr sama dengan itu Hassan Ali dan jugak itu fadli kah kah kah...

Ini ostad samalah dengan ostad2 kot belah kampung2 yang marah sangat kat Wahabi, depa kata wahabi sesat, wahabi masuk neraka. Dengaq nama DrAsri pun tak boleh sebab ostad2 ni kata Dr Asri lah yang membawak fahaman sesat ni.. Orang dulu2 dah buat lama dah tiba2 mai Dr Asri dia dok kata ini bidaah itu bidaah kah kah kah.

Macam2 depa maki dalam masjid dan surau tapi bila Dr Asri ajak berjumpak depa terus menyorok dalam bilik kah kah kah... samalah dengan ostad janggut kuning ni...

apa pun Abu Nawas nak kasitau pada semua tak lama lagi Abu Nawas dah nak dapat Phd, jadi tak lama lagu nama Abu Nawas akan bertukar jadi Al Fadhil Ya Ustaz Ya Maulana Dr Abu Ibnu Nawas Al Maki Hamuni...

Blackend Is The End

Dyers Eve