To Live Is to Die

free counters

Rabu, 3 Ogos 2011

USTAZ PIRDAUS ISMAIL (BEKAS CALON UMNO PERMATANG PAUH)ISTIHAR KELUAR UMNO


Ustaz Pirdaus Ismail Al Hafiz iaitu bekas exco pemuda umno serta calon yang menentang Presiden PKR dalam PRU 10 dan 11 hari ini telah melahirkan rasa insafnya kerana selama ini telah tersilap membuat pilihan untuk bersama2 perjuangan Umno..

Menurutnya rasa insaf itu timbul setelah 2 kali gagal untuk menjadi yang berhormat berbandingankan MP jerai yang nama sama dengannya iaitu Ustaz Firdaus Jaafar baru sekali bertanding sudah menjadi yang berhormat.

kah kah kah..oiii ini semua berita kelentong abu Nawas saja. Mana boleh Al Ustaz ni nak keluaq umno. Kalau keluaq umno habis macam mana nak hidup mewah. Lain la ustaz Kazim elias sekali kasi ceramah RM masuk gila2..

Ini ustad kalau kasi ceramah bukan atas tiket umno macam mana orang nak kasi duit. Kah kah kah.

Berita yang sebenaq adalah di bawah ini : _
Ini cerita orang jual negara masuk ISA lepas tu sekarang sudah menyesal. Ehh senang saja terlepas hukuman bila cakap sudah menyesal. Apa pasal tarak dakwa ini orang? Ini orang tarak salah ka?

Kalau tarak salah kerajaan mesti cakap ini orang tarak salah bukan kasi lepas itu macam saja. Kalau ini orang ada salah, ini orang mesti masuk makamah.

Apa pasal tarak bawak masuk makamah? Ini sudah pasti ada pasai. Pasai apa? Tak tentu pasai. Nak cari pasai... nak cari pasai dengan sapa? sudah pasti bukan dengan orang Pasai...

Inilah lakonan sinetron jam 2 petang di TV3. Sudah terang lagi mau pakai hanphone touchlight... Kenapa ini lapan orang Imigresen masuk ISA? Apa dia orang buat dalam ISA?

yo yo yo... apakah ini semua ada sangkut sama ini kes :-
lagi kita mau tanya siapa itu Pirdaus Ismail? Apa pasat itu Pirdaus Ismail pergi sambut sama depa ni? Ada kautim apa?tak ada bekas tahanan ISa yang di sambut demikian rupa sewaktu di bebaskan. Ini sudah pelik..rahsia apa yang 8 orang imigresn ini simpan?

Blackend Is The End

Dyers Eve