To Live Is to Die

free counters

Isnin, 8 Ogos 2011

USTAZ TUNANG KEPADA NORANIZA IDRIS TAMPIL BUAT PENGAKUAN


Ustaz yang menjadi pilihan penyanyi Noraniza Idris telah tampil membuat pengakuan kepada media petang kemarin bagi menjelaskan kenapa belia memilih penyanyi yang body elok itu...

Menurut wartawan yang Abu Nawas jumpa sewaktu hendak membeli rokok Surya di sebuat kedai kemarin ustad tersebut ialah...jeng jeng jeng,,,,.....

Sapa haaa???? ustaz Shahril Long ka? Ustaz Halim Nasir ka? atau ostad pasti yang nama Mat Zan si kaki lucah tu? kah kah kah..

Biaq pi la ostad mana pun janji dia nak menikah dengan Noraniza Idris sewaktu dia dah jadi janda. Jangan jadi malaon macam gambaq kat bawah ni..tak kira bini orang semua dia nak mengorat walaupun dia tahu yang tak dak sapa pun yang bekenan kat dia kah kah kah
Adoi nampaknya dah setahun ostad yang dok pegang bendera P.Pinang tu dok mengorat ustazah pasti yang nama Junaidah Yahya tu. Agak2 dapat dak lagi... tapi laki ustazah ni sporting..nak sms sayang sayang dengan bini dia pun ok... kah kah kah

Oh ya dah sembang pasai ostad ni Abu Nawas ada la jumpak sorang ostad yang meniaga nasik di bulan posa ni.. nak tau ostad mana? ermmm tengoklah petang2 satgi abu nawas cerita kah kah kah... Ostad dalam radio ooooo....

Blackend Is The End

Dyers Eve