To Live Is to Die

free counters

Selasa, 13 September 2011

ISU VEDEO PERBUALAN LUCAH MAT SABU, MAKAMAH KOTA BARU BUKA SEMULA

Kota Bahru 13 september, Berikutan isu video sexs timbalan Presiden Pas yang kini telah menular ke serata negara, Makamah Syariah Kota Baru telah membuka semula pada pagi ahad lalu..

Menurut pengawal keselamatan makamah tersebut, makamah telah di buka seperti biasa setelah bercuti pada hari jumaat dan sabtu. Katanya lagi pembukaan makamah pada jam 8 pagi ahad tidak ada kena mengena dengan isu video sexs mat sabu yang tengah hot sekarang ini...
Kah kah kah...dunia politik sekarang ni memang dah gila. Sekejap anwar tutuh juboq, sekejap budak 16 tahun kena rogol dengan tambi kechik, sekejap anak yatim tibai bibik yang kerja kat rumah dia... la ni mai pulak cerita Mat Sabu sembang lucah dengan pompuan pulak dah kah kah kah.

Ishhh Abu Nawas bukan nak tolong bela Mat Sabu kata Mat Sabu tak buat benda2 macam tu. Manusia ni tak kira orang Pas ka orang umno ka kalau bab betina semua serupa saja. Lagi besaq serban lagi jahat dia punya perangai..

Contoh macam melaun dalam gambaq ni... nampak serban punya besaq tapi dia punya hodoh punya perangai boleh tahan jugak besaqnya kah kah kah. Abu Nawas dok tunggu dia saman Abu Nawas tapi sampai la sekoq polis tak mai ambik Abu Nawas lagi kah kah kah...

Berbalik pada cerita video Mat Sabu... Ishh Abu Nawas pelik jugak pasai apa baru la ni baru nak keluaq rakaman sembang lucah Mat Sabu dengan awek dia yang dia dok lepak sekali dalam hotel tu... Ishhh sapa yang rakam? Awek dia yang nama Normah tu ka yang rakam? Atau Mat sabu sendiri yang rakam? Masa tu kalau nak rakam jenuh jugak bawak perakam yang guna keset macam ni :-

Kalau bukan Normah atau Mat Sabu yang rakam sapa pulak yang rakam? Mesti ada tukang rakam. Tak kan rakaman sora yang dok tersebar la ni depa pi mintak kat malaikat kot?

Lagi pelik kalau pikiaq balik awatnya rakaman tu tak di jadikan bahan bukti masa perbicaraan dulu. Lebih baik kasi Mat Sabu Mampus dari dulu lagi dan taklah sampai dia boleh naik jadi Timbalan Presiden Pas hari ini.

Ntahlah hanya Tuhan dan tukang buat keset ni saja yang tahu mai mana rakaman perbualan tu. Abu Nawas pun tak mau pening nak pikiaq.. cumanya apa yang Abu Nawas tau buat masa ni umno cakap apa pun tak dak sapa nak percaya lagi walaupun umno bercakap betul..

Untungnya Mat Sabu tak kira dia buat atau tak buat benda ni ialah kerana isu ni di putarkan di saat2 rakyat sudah tak kisah apa yang lawan umno buat kerana rakyat hari ini hanya mahu umno saja di turunkan terlebih dulu...lepas tu pikiaq lain...

Oklah Abu Nawas nak buat rakaman sora teran berak sat..kalau sapa2 nak dengaq macam mana abu Nawas teran berak bolehlah dapatkan keset tersebut di kedai VCD lucah di tempat masing masing...

Blackend Is The End

Dyers Eve