To Live Is to Die

free counters

Khamis, 15 September 2011

TUAN IBRAHIM TUAN MAN DAKWA TEMUI LAMAN WEB LUCAH PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT DI INTERNET


Sebuah laman web lucah yang memuatkan video video lucah pemimpin pembangkang telah di temui hari ini. Menurut Tuan Ibrahim Tuan Man yang juga jurukimpal di sebuah kilang Perai, beliau telah menemui laman web tersebut ketika sedang mencari cari gambar lucah di internet..

Namun begitu beliau telah terlupa untuk bookmarks laman web tersebut di komputer pantium 3nya itu. Maka pada sesiapa yang mahu mencari website tersebut bolehlah mencari dengan berbagai2 kata kunci di injin Google atau Yahoo..

Di atas adalah berita lucah dan di bawah pulak adalah berita semi lucah...

Pesiden Perkasa yang juga Ahli Parlimen pasir Mas telah di terima kembali sebagai ahli umno berkuatkuasa hari ini. Menurut setiausaha kerja kepada presiden Perkasa tersebut, beliau telah menerima surat pengesahan sebagai ahli umno sewaktu makan tengahari malam tadi.

Dengan penerimaan beliau sebagai ahli umno maka beliau kini telah layak untuk memegang apa2 jawatan di dalam umno dan kemungkinan besar akan di lantik sebagai menteri dalam negeri untuk mengantikan Hishamudin Hussin.
Kah kah kah... Mat Berahim ni memang kuat angan2nya..kah kah kah. Hari tu angan2 nak jihad dengan Ambiga tapi bila tiba masa dia lari lintang pukang sebab takut nak lawan dengan ambigga kah kah kah.

Mat Berahim marah kat Najib pasai lantik Mat Lembut jadi menteri dalam negeri. Mat Lembut tak berani cabut bulu Mat sabu kah kah kah. Kata Mat Berahim kalau dia jadi Menteri Dalam Negeri dia akan cabut bulu Mat Sabu kah kah kah.

Dia kata kerajaan kena halang segera sebelum dia cabut bulu Mat Sabu..kah kah kah. Ini macam dialog yang di kata masa Bersih hari tu. Sebelum Bersih Mat Berahim kata kalau kerajaan tidak bertindak mengahalan Bersih Mat Berahim dan pasukan jihad akan berjihad menghapuskan Ambiga n the Gang..kah kah kah

Pasai apa Mat Berahim kata macam tu? pasai Mat Berahim sebenaqnya mamang pengecut. Dia suruh kerajaan halang dia daripada pi cabut bulu Mat Sabu. Macam budak2 nak bergaduh tapi dia suruh orang pegang tangan dia. Kah kah kah.

Kalau nak cabut bulu Mat Sabu tak payah la nak suruh orang halang. Sambil cabut sambil ambik video peliaq Mat Sabu kah kah.. Baru rakyat boleh tau peliaq Mat Sabu kecik ka besaq kah kah kah.

Bukan kata cabut bulu kalau Mat Berahim nak hisap peliaq Mat Sabu pun tak pa. Bila dah hisap peliaq jangan lupa ambik gambaq sekali boleh kami bluetooth..(Ehh abu Nawas nak bluetooth macam mana handphone Abu Nawas talipon touchlight saja)

Oiii Mat Sabu hang memang beruntung pasai ada orang sanggup cabut bulu peliaq hang. Kalau kat luaq negara cabut bulu peliaq kena bayaq ooo. Kat Malaysia ni ada orang sanggup cabut bulu peliaq tak payah bayaq kah kah kah.

Blackend Is The End

Dyers Eve