To Live Is to Die

free counters

Ahad, 11 September 2011

RUMAH TERBUKA MALAYSIA CUBA DI SABOTAJ : SURAU2 DI PERMATANG PAUH DI TABURI MAJALAH2 LUCAH.


Jemaah surau di sebuah taman perumahan sekitar Permatang Pauh telah di gemparkan pagi ini dengan pertemuan beberapa novel dan majalah lucah. Menurut siak surau tersebut majalah dan novel lucah tersebut telah di jumpai oleh seorang jemaah wanita di bilik wuduk.

Wanita tersebut yang masih bujang tanpa melingahkan masa terus berlari naik ke atas mimbar dan membuka pembesar suara lalu mengumumkan bahawa beliau telah berjumpa sebuah novel lucah seperti gambar di bawah ini :-
Jom kita tengok sapa pulak pengarang novel lucah ni : -
kah kah kah..dah agak dah comfirm cina tua kat bawah ni yang tulis novel lucah ni... kah kah kah kah.

Kita tengok pulak apa isi dalam novel lucah ni :-
Betui betui betui...memang lucah dan menghairahkan. Cuba tengok cina tua ni nak kelentong budak2 darjah 6 dengan tokoh2 ni .. dia cuba temberang pasai tokoh2 ni dengan mengatakan tokoh2 ni hanyalah terlibat dalam bidang pendidikan. Sedangkan mereka2 inilah tokoh kemerdekaan yang umno cuba sembunyikan

Ibrahim Yaakop adalah calon Perdana Menteri apabila Jepun di halau keluar oleh komunis dari tanah melayu. Mengapa cina tua ni tak cerita pasai Zaaba yang sebenarnya.

Tidakkah cina tua yang megarang buku ini sangat melucahkan?

Tiba2 datang lagi sekoq cina tua nak suruh Mat Sabu belajaq sejarah :-
Kah kah kah.. Oi cina tua Mat arip Sukon...buku novel lucah apa lagi yang ada kat universiti yang hang nak suruh Mat Sabu pi belajaq tu..kah kah kah. Ada tak cerita sejarah pasai cina kalah dengan hindu kat Batu kawan tahun 2008 dulu kah kah kah.

Inilah 2 ekoq cina yang menjadi barua kepada umno. kah kah kah.

Aku nak pesan kat Mat Sabu..daripada hang masuk universiti belajaq novel lucah yang cina tua tu tulis lebih baik hang balik mai Penang jumpa melaun kat bawah ni. Dia lagi pandai karang sms lucah kat bini orang kah kah kah. Untuk orang kuat Mat Sabu Blooger Penjual Ubat dan Fadzil Baharom..sampaikan pesanan ini untuk Mat Sabu kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve