To Live Is to Die

free counters

Ahad, 4 September 2011

Terkini Jam 2.27 pagi Prof Dr Khor Key Kin Di Jumpai Mati di Hadapan Rumahnya dengan kesan tetakan di kepala.

Pakar sejarah Malaysia iaitu Prof. Dr KKK hari ini telah di jumpai mati di hadapan rumahnya dengan kesan tetakkan di kepala. Menurut Inspektor polis yang bernama Conan, kematian ini boleh di ketegorilan sebagai satu pembunuhan kerana terdapat kesan cedera di kepalanya.

Pakar forensik yg tiba di tempat kejadian telah membuat rumusan kematian ini adalah akibat daripada serangan sesorang untuk mendapatkan otaknya sebagai bahan kajian sejarah. Ini adalah kerana beliau adalah seorang tokoh sejarahwan negara yang tidak ada tolok bandingnya.

Kah kah kah.... Sapa Dr KKK ni? Dr Khoo Kay Kim ka? atau Dr Kuda Kayu Kimakhang? kah kah akah.

Cuba baca berita di bawah :
Kalau nak tau inilah dia cina paling haram jadah dalam Malaysia ni... walaupun ada banyak cina yang haram jadah tapi tiada lebih haram jadah melainkan cina ni dan cina di bawah ni :-
Kedua2 ekoq cina kat atas tu cukup haram jadah. Sekoq cina kaki putaq belit sejarah dan sekoq lagi cina tak mau mengaku cina la pulak.

Hari ni abu Nawas nak mengutuk si cina tua yang kaki putaq belit sejarah. Cina muda yang tak mau mengaku cina tu biaq pi la dulu kasi dia syok dengan baju melayu dia dulu.

Cina tua yang nama Khoo Kay Kim ni adalah barua kepada pemerintah dalam menulis tentang pembohongan sejarah kemerdekaan tanahair.

Bermula dari budak sekolah menengah sampai budak sekolah tak menengah semuanya kena baca buku sejarah pembohong yang dia tulis untuk lulus periksa.

Cina tua ni menulis dengan penuh sikap prejudis terhadap komunis. Setiap fakta di putaq belitnya demi untuk membodek pemerintah.

Lu Ma Cibai punya cina tua...

Hari ini cina tua ni Mat Sabu jumpak dia untuk dapatkan bahan sejarah... Lu punya lancau la ..sekarang orang sudah tarak baca lu punya kelentong... Lu sendiri tulis...lu sendiri baca..lu sendiri komen la kah kah kah..macam anak anak anjing Ostad dajaiudin la..sendiri tulis sendiri baca sendiri komen kah kah kah kah

Tapi haram haram jadah cina 2 ekoq kat atas tu lagi haram jadah pak lebai kat bawah ni.. Tak kira bini orang semuanya dia nak sembang lucah kah kah kah... Bila jumpak aku lari lintang pukang..punya pengecut kah kah kah...Cey wah ..ni mesti dok tengah temberang yg dia bawak kereta besaq... tak pun dok temberang yg dia sedang bisnes juta juta kah kah kah....

Blackend Is The End

Dyers Eve