Blackend Is The End

Isnin, 31 Oktober 2011

ISTERI REDUAN TEE PUN TAK PAKAI TUDUNG

Haaa haaa.... Abu Nawas baru dapat gambar bini Reduan Tee tak pakai tudung. Kah kah kah..sembang Islam tapi bini tak pakai tudung... nak tengok gambaq bini dia tak?

Tungguuu.... malam nanti Abu Nawas kasi masuk keh keh keh....

Ahad, 30 Oktober 2011

GAMBAR AMANDA IMANI TAYANG BUAH DADA


Cuba lihat gambar penyanyi melayu islam ini. dia ni bukan komunis seperti NorAzli Musa fitnah yang tak ada ugama dan anti Tuhan tapi ini orang yang ada agama dan percaya Tuhan.

Orang komunis yang NorAzli Musa fitnah tak ada ugama dan tak percaya Tuhan tak pernah pulak nak buat macam ni.

Tapi Abu Nawas bukan nak cerita pasai ni. Abu Nawas nak cerita pasai ni :-
Mat Tantawi ketua pemuda parti islam yang pro Ketuanan melayu yang telah bersekongkol dan menjadi pecacai umno dalam perhimpunan anti kristian baru2 ni melenting bila Dr Asri kata macam di bawah ni :-

Sebelum Dr MAZA keluarkan kenyataan ni, Abu Nawas telah terlebih dahulu menulis tentang ini di sini :- GAMBAR SITI NORHALIZA DEDAH LURAH BUAH DADA

Tak payah nak ulas panjang tentang Mat Tantawi yang dah melenting ni. Sebagai seorang ulamak besaq di nusantara ni Abu Nawas cuma nak jawab soalan UPSR yang Mat Tantawi tanyakan kepada DR Maza di bawah ni :-
Salahnya ialah kenapa konsert Elton John atau konsert2 yang Mat Tantawi dan kawan2nya tak suka saja di bantah? Mengapa tak bantah konsert Siti Norhaliza atau konsert2 betina melayu gedik. Kalau nak bantah, bantah la semua.

Apa bezanya Elton John yang Gay jika di bandingkan dengan penyanyi betina melayu yang tergedik gedik macam Siti Norhaliza.

Mat Tantawi juga bertanya pada Dr Maza soalan ni :_Cegah kemungkaran!!!! kah kah kah apa yang Mat Tantawi ni nak bikin temberang? Sebelum cegah kemungkaran kat luaq, tolong cegah kemungkaran dalam pemuda Pas dulu.

Apa Mat Tantawi buat bila melaun kat bawah ni dok bikin lucah dengan pompuan dan guru Pasti?Jangan bikin lawak la Mat Tantawi oi kah kah kah..... Jangan dok kalut dengan maksiat orang lain sedangkan anak buah hang ni pun dok bikin maksiat.

Oii Mat Tantawi aku cabar hang saman aku kalau ini cerita Fitnah..kah kah kah.. Pi mampuih la dengan temberang hang tu.... Ada berani ka? kah kah kah kah

GAMBAR LEMAN RAJA LAWAK(MAN BELACAK) KINI DI KELILINGI ARTIS WANITA. INSAFLAH KAWAN KU...


Kepada sahabat ku Leman...ingatlah dunia lakonan penuh dengan kehancuran... usah kau terpedaya dengan segala kecantikan dunia yang serba menipu ini.

Namun begitu kalau ada lebih lebih tu tolak la mai kat aku sorang kah kah kah.....

Jumaat, 28 Oktober 2011

STATUS FACEBOOK YANG PATUT ZAMRI KADIAQ MB PERAK BACA


Ini adalah status Facebook seorang rakan Abu Nawas. Status FB ini menceritakan bagaimana beliau telah mendapat 10 pasu bunga percuma, gara gara pasu pasu bunga yang dia beli berwarna hijau.

Mampuih la Umno/ BN kah kah kah. Baru beli pasu bunga warna hijau saja apek sudah banyak syok kerana menyangka kakak kita ni sokong Pas..

Jenoh la Kazim Ellias dengan Harusani nak kempen kat orang kampung kata cina ni kapir kah kah kah..

Itu belum sebut nama Abu Nawas lagi tu..kalau apek tu dengaq nama Abu Nawas bukan kata pasu bunga..anak dia pun apek tu bagi kah kah kah

SIAPA PELAWAK DALAM GAMBAR INI YANG MAHU MEROGOL PELAKON WANITA DALAM KERETA?


Siapa pelawak di dalam gambar ini yang telah di beritakan mahu merogol seorang kawan wanitanya yang juga seorang pelakon?

Setelah Abu Nawas tengok dalam gelop jampi, hantu Abu Nawas kasi tau yang ini adalah pelakon hantun Ceplos. Tak tahulah pulak nama betulnya.

Mungkin Ceplos ni dah istiharkan dirinya yang dia nak merogol atas nama individu bukan atas nama parti.

Ala macam Hassan Ali join Umno maki kristian sabtu lalu. Dia bukan pi atas nama Pas tapi atas nama individu. Maka hukumnya harussss....

Ramailah jugak anjing anjing Pas kat Penang ni sokong Himpunan anti kristian tu. Maklumlah kata depa ini hal ugama, politik kita letak tepi dulu..kita kena bersatu tanpa mengira fahaman politik.

Aik kata politik tak boleh nak pisah dengan agama, tapi bila nak join umno boleh pisah la pulak kah kah kah... Apa nak buat nama pun anjing..kira menyalak saja la kah kah kah kah...

SKANDAL YB ABDUL MALIK KASSIM (EXCO KERAJAAN NEGERI P.PINANG)


Semakin merepek nampaknya orang di beri amanah untuk jaga Islam kat Penang ni. Malik Kassim atau dipanggil Malik Itik oleh orang2 umno nak tunjuk hebat pasai Islam pi jemput ustad celaka mai bagi ceramah kat budak2 hafiz quran.Daripada panggil ustad celaka ni mai lebih baik hang panggil Berahim Ali terus lagi puas hati. Tapi mungkin si Malik Itik ni jenis manusia yang tak pernah nak dengaq keset atau CD cerama. Maklumlah mai pun dari umno mana nak mau bab2 agama ni.

Ataupun anjing2 yang dok kat keliling Malik ni yang panggil ostad celaka ni mai. al maklumlah puak2 PKR ni lebih kurang dengan umno la jugak. Kira dengaq ostad saja, kira ok la.

Depa tak tau ka yang ostad celaka ni nak mai taboq duri kat Penang ni. Ostad celaka yang nama kazzim elias ni ostad umno tapi tak berani nak mengaku umno0.

Kalau dia mengaku dia umno macam mana nak cari makan dengan jual agama lagi. Kalau di istiharkan dia umno macam abang dia yang jadi Adun Umno Batu Kurau tu atau adik dia yang jadi ketua puteri umno tu orang pas tak jemput dia mai ceramah lagi.

Jadi untuk terus menjalankan perniagaan jual agama maka ostad celaka ni kata dia penceramah bebas. Bebas pukimak dia...

Cuba dengaq apa dia maki dalam video ni :-

Oleh itu untuk orang Pas yang suka sangatdengaq ostad ni dok kelentong rata masjid tolonglah pi tanya ostad pujaan hati hangpa ni betui ka dia kata kat Pas macam tu?

Oh ya pi merepek kot lain lah pulak. Abu Nawas nak kasitau sama Malik Kassim sebelum orang tukaq hang lebih baik hang tukaq cepat panelis forum yang hang nak buat ni.

Banyak lagi ostad yang ada dalam Malaysia ni. Cuma hang jangan dok jemput Hafiz Nordin sudah takut satgi dia maki Lim Guan Eng..kah kah kah...

Oppss lupa pulak..kalau nak jemput Ustaz Abu Nawas pun boleh jugak tapi bayarannya mahal la sikit...kira jam saja... kalau nak kira lansam pun boleh jugak..ermmm lebih kurang RM53,580.00 saja... kah kah kah tapi kalau dengaq ustaz Abu Nawas cerama mesti puas hati punya..semua cerita lucah saja kah kah kah

Khamis, 27 Oktober 2011

HINA ISLAM DI FACEBOOK: KATY LIM KATA ALLAH BERZINA DENGAN BABI


Bukan saja pelawak Perkasa yang kuat perkaumannya patut kita tentang malah mana2 orang tak kira apa bangsa dan agamanya seperti Namawe yang anti pada pada bangsa dan agama yang lain juga patut di tentang habis2san.

Tak kira parti apa yang dia sokong BN atau PR tetapi sifat prejudis terhadap ugama lain memang kurang ajar dan semua rakyat Malaysia patut menutuh juboqnya dengan segera.

Orang2 yang bersikap recist ini sebenarnya masih banyak lagi di dalam parti2 PR terutamanya orang melayu dalam Pas dan orang cina dalam DAP.

Mereka ini selalu bercakap soal anti perkauman tetapi dalam masa yang sama mereka mempunyai sikap yang sama terhadap orang lain.

Contohnya seperti dalam keratan di FB seorang budak cina ini :-




KOLEKSI GAMBAR ARTIS ROMANA ZAMZAM BERSOSIAL




Ini dia gambaq artis yang bernama Romana zam zam. Jangan tanya abu Nawas siapa dia Romana Zam zam ni sebab abu Nawas tak kenai. Abu Nawas jumpak gambaq ni dalam satu blog.

Tapi jangan dok marah kat dia sebab dia pakai dalil Hassan Ali... Sebelum dia enjoy dia dah istiharkan diri berenjoy atas nama individu..dia tak mewakili mana2 parti...

Kah kah kah... Layan dulu gambaq dia ni..malam satgi Abu Nawas nak tibai Kazim Elias dengan Malik Kassim pulak. Orang Umno panggil Malek Kassim ni Malik Itik kah kah kah.

Tungguuuuu.................

GADIS PELACUR VCD LUCAH CHUA SOI LEK TAMPIL BUAT PENGAKUAN


Gadis pelacur di dalam VCD sexs Chua Soi Lek hari ini telah tampil membuat pengakuan di pejabat PRK Selangor bahawa beliau sebenarnya telah di upah untuk berbuat demikian dan sememangnya mengetahui bahawa kemera tertutup telah di pasang di dalam bilik itu.

Gadis yang bernama Mei Hua ini juga mengaku Chua Soi Lek iaitu seorang pengusaha ladang ayam di Selatan Thailand telah turut mandi berbogel bersamanya namun tidak ada gambar2 di bilik air tersebut kerana cctvnya telah rosak terkena air.

Bagi peminat VCD blue bolehlah mendapatkan filem lucah siam terbaru ini di mana2 kedai VCD yang berdekatan. Tapi kalau masuk kedai pakai lah helmet Fullface dan jangan pakai lebai..

Opsss maaf Abu Nawas tersilap tulis..sebenaqnya abu Nawas nak tulis iklan VCD lucah ni di dalam blog lucah tapi tertulis di blog ni la pulak...

Tak palah dah tulis nak buat macam mana, nak padam pun pemadam anak Abu Nawas buat main tadi...

dah tercerita pasai Tokey ayam yang nama Chua Soi Lek tu abu Nawas rasa lebih baik abu Nawas sambung dengan cerita dengan parti Chua Soi Lek yang kena amaran dengan Panglima Jihad ni :-
Kah kah kah...ini cerita seram zaman milinium... maunya tak seram bila kena warning sama panglima jihad yang MCA, MIC dan Gerakan tak akan dapat undi melayu kalau tak kawan sama Perksa . baca di bawah :-Kah kah kah..apa teori yang panglima jihad ni pakai. Dia kata di setiap kawasan parlimen Perkasa ada 500 orang ahli. Macam mana 500 orang nak tentukan calon bukan melayu kalah kah kah kah.

Di kawasan bukan melayu bertanding DAp atau PKR menang puluhan ribu undi, apa kesannya 500 undi pada puluhan ribu majoriti undi.

Tapi kalau nak kata MCA atau Gerakan bertambah kurang undi ok la. Kalau lau dengan sebab 500 undi Perkasa nak kasi menang MCA atau Gerakan itu kasi orang cina gelak saja kah kah kah.

Dah la tu main paksa MCA dan Gerakan kawan dengan depa la pulak. MCA sama Gerakan bukan benggong macam Lebai Zul nak main paksa2 kawan kah kah kah.

Abu Nawas ingat hanya puak2 HIMPUN saja pandai bikin lawak rupa2nya Perkasa pun pandai jugak. Buat mesyuarat agung persatuan lawak lagi kah kah kah. Lepas tu lantik la pulak lebai Zul jadi Ketua depa kah kah kah :-Ini pak lawak tarbus..Pak Lawak ni di lantik terus jadi Naib Presiden persatuan pak lawak sebab dia baru saja lepas buat lawak tentang hukum hudud.

Berahim Ali ambil dia sebab nanti lepas PRU13 berahim Ali tak keseorangan berduka sebab kalah pilihanraya. Ada jugak teman yang boleh sama sama teriak. Kah kah kah kah

Sebab tu Berahim Ali kata :-
Memang la Perkasa tak akan lawan umno sebab dah menang umno...ada ka umno nak saing umno. Macam Umno dengan British la. Ejaan saja tak sama tapi maknanya sama saja. Umno itu British dan perkasa itu umno kah kah kah

Kalau umno tak lawan british tak kan perkasa nak lawan umno..

Pak Berahim ni memang pandai bikin lawak jenaka..dah la pandai bikin lawak jenaka pi jemput pulak Juara Maharaja Lawak Mega rasmi mesyuarat Pak Lawak kah kah kahkalau ada sapa2 yang nak buat show kat rumah kenduri boleh la panggil polis pencen ni buat lawak. Polis pencen ni dah lupa yang dia adalah orang yang terlibat dengan perjanjian damai PKM dan Kerjaan Malaysia dulu.

Apa itu komunis? Apa itu hak asasi? Tajuk filem seram terbaru ka? Ini semua lawak jenaka. Kata komunis tak percaya agama tapi macam mana pulak timbul agama baru dengan komunis ni?

Agama lama macam mana? agama baru macam mana pulak? Ikat kaki tangan kemudian tutup mata lepas tu tibai sampai lebam ka yang di katakan ugama baru?

Atau tembak budak umoq 15 tahun pasai bawak kereta tak dak lesen? Atau menyorok dalam semak tahan orang bawak moto tak ada lesen?

Wauuu ini ugama yang hebat...kah kah kah

apa2 pun abu Nawas rasa selepas ini Perkasa akan lebih perkasa dengan kemasukan al ulamak warisatul pukimak Al ostad Haji Zulkipli ibnu Nordin.

Kalau sebelum ni serua jihad oleh Presiden tak di selitkan dengan ayat quran tapi lepas ni sudah pasti akan berkobar2 lagilah semangat jihad orang perkasa untuk berjihad bila seruan jihad itu di tiup oleh Al Ostaz Zulkipli kah kah kah

Tapi kalau nak lebih afdal lagi eloklah Pakcik kat bawah ni di ambil jadi timbalan Berahim Ali... dia pandai teriak keluaq ayaq mata ooooo..kah kah kah

Rabu, 26 Oktober 2011

WAJAH AJEN RAHSIA UMNO DI DALAM PAS


Dalam satu perasmian mesyuarat agung PAS di satu kawasan di era reformasi Mahfuz Omar yang ketika itu Ketua Dewan Pemuda Pas Pusat menyatakan betapa ahli PAS akan mudah kagum kepada sesorang yang petah berkata dan bertitle seperti ustaz, haji dan bermacam macam title lagi.

Katanya lagi nasib baik keADILan di tubuhkan, jika tidak sudah tentu Marina Yusof yang ketika itu menjadi Naib Presiden keADILan akan menjadi ketua muslimat Pas kerana sifat mudah kagum ahli Pas.

Sememangnya kata2 Mahfuz itu ada kebenarannya. Ianya bukan saja berlaku kepada Pas tapi di kalangan orang melayu tanpa mengira apa parti dan organisasi pun. Kiranya anda seorang yang petah bercakap walaupun tanpa fakta bersiap sedialah anda akan di lantik sebagai ajk parti, PIBG, masjid dan apa saja mesyuarat yang anda hadiri...

Kelemahan atau sifat sebegini telah di ambil kesempatan oleh mereka2 yang mempunyai cita cita untuk memegang jawatan dalam parti. Kelemahan ini juga telah memberi peluang kepada perisik perisik UMNO @ pihak keselamatan untuk menyusup masuk ke dalam organisasi parti.

Sejarah telah membuktikan segalanya yang telah terjadi terhadap mereka2 atau parti2 yang menjadi penentang BN/Perikatan. Perisik periksik ini adalah mereka2 yang berjawatan penting dalam organisasi dan parti. Tugas mereka adalah mengeluarkan maklumat parti dan yang keduanya memporak perandakan parti.

Lihat saja setiausaha agung Parti Komunis Malaya (PKM) Le Tek adalah seorang perisik kepada Perancis. Siapakah antara ahli PKM akan terlintas di hatinya seorang yang berjawatan tertinggi dalam PKM adalah seorang ajen kuasa luar. Akibatnya hampir kesemua Jawatankuasa PKM Pusat mati akibat di serang hendap oleh pihak British yang askar2nya adalah orang melayu yang kononnya pejuang kemerdekaan. Segala maklumat PKM berjaya di tembusi oleh pihak British.

Bagaimana pula dengan cerita Zaid Zahari 2 jam sebelum beliau diISAkan selama 23 tahun. Bukankan perisik itu adalah di kalangan AJK tertinggi parti. Bukalah sejarah Memali. Siapakah yang menjadi dalang dalam memberi maklumat kepada pihak polis?

Begitu juga dengan cerita Lee Kuan Yew bekas Perdana Menteri Singapura dalam bukunya The Singapore Story : Memoir Of Lee Kuan Yew menceritakan bagaimana beliau turut menjadi sasaran pihak polis cawangan khas sebelum beliau menjadi perdana menteri Singapura.

Baca juga kisah2 tahanan ISA apakah antara tawaran yang mereka terima sekiranya mahu diri mereka di bebas dengan segera. Bukankah tawaran itu ialah kesanggupan tahanan ISA menjadi ajen kepada pihak polis sama ada di dalam masyarakat mahu parti politik yang telah di tentukan oleh pihak polis selepas mereka di bebaskan.

Kekalutan yang berlaku kebelakangan ini di kalangan Pakatan rakyat khususnya di dalam PAS sendiri tidak lari dari peranan perisik perisik yang berada di dalam parti itu sendiri. Mungkin jika di sebutkan di sini siapakah perisik perisik polis yang boleh di syaki di dalam Pas sudah tentu ianya akan menjadi satu perdebatan yang tidak ada nohtahnya kerana orang Pas tak mungkin dapat di terima jika yang di syaki itu bertitlrkan USTAZ.

Teorinya :

Sekiranya ajen tersebut kita andaikan seorang bekas tahanan ISA.

Setiap tahanan ISA akan di tawarkan beberapa pilihan jika mereka mahu segera di bebaskan selain ugutan. Antara tawaran itu ialah :

1. Mengaku atas segala tuduhan yang di lemparkan kepadanya.

2. Mengaku dan menyesal di atas penglibatan di dalam parti pembangkang.

3. Memilih mana mana parti kompenan BN sebagai wadah perjuangan jika di bebaskan.

4. Membuat tuduhan segala kerja yang bertentangan dengan undang2 adalah arahan dari parti atau pun pimpinan parti.

5. Bersetuju untuk menjadi mata dan telinga serta agen propaganda polis di dalam parti, organisasi dan masyarakat.

Kita ambil perkara yang ke 5.

Bagi tahanan yang sudah tidak tertahan lagi dengan segala deraan mental dan memilih untuk menjadi ajen kepada pihak polis ianya akan terbahagi kepada 2 kerja iaitu ;

1. Menjadi seorang yang mengeluarkan maklumat dan rahsia parti.
2. Menjadi seorang yang membuat propaganda untuk memecah belahkan parti.

Bagaimana bekas tahanan ISA ini melolos diri di dalam parti pembangkang terutamanya PAS?

1. Tahanan ini akan memuncak namanya bila beliau di tahan dalam ISA lebih2 lagi beliau adalah seorang bekas aktivis parti sebelum dia di tahan dan mendapat liputan media seperti harakah.

2. Apabila di bebaskan beliau akan di sambut sebagai seorang wira yang berjaya mengharungi dugaan di dalam tahanan dan mula berjinak dengan ahli2 Pas di tempat beliau di arahkan untuk menyusup masuk ke dalam jawatankuasa parti

3. Selepas tamat tempoh edah tahanan di rumah beliau akan terus menjadi seorang ahli yang aktif di dalam parti sambil menjadi tenaga pengajar di markas2 pas untuk menarik sokongan ahli bila ada mesyuarat agung parti.

4. Ahli pas yang sudah sinonim dengan kekaguman mereka dengan title ustaz tidak teragak agak untuk mencalonkan Ajen propaganda ini sebagai seorang yang penting di dalam organisasi di peringkat kawasan. Selalunya ini akan terus ke kepuncak iaitu jawatan Yang Di Pertua Pas kawasan.

5. Ajen propaganda ini akan sentiasa mendapat nasihat dan panduan daripada pihak polis di dalam semua urusan perancangan parti.

6. Perkara yang pertama yang Ajen propaganda ini akan lakukan setelah menjadi pemimpin tertinggi PAS di peringkat kawasan ialah

a. mencantas semua aktivis parti yang lebih pandai daripadanya atau yang dia rasa tidak boleh mengikut kehendaknya.

b. Melantik ajk kawasan mengikut kehendak hatinya di kalangan orang2 yang bodoh dan angguk2 tapi tidak boleh geleng2.

c. Memonopoli pentadbiran kawasan, pemuda dan muslimat dengan meletakan keluarganya sebagai ketua dan ajk

d. Menawarkan dirinya sebagai orang2 penting dalam organisasi di bawah Pas seperti Pemuda, muslimat dan Unit amal seperti menjadi Naqib dan sebagainya.

e. Ajen propaganda ini akan terus menjadikan dirinya sebagai seorang yang mempunyai kuasa veto dalam membuat keputusan dalam segala segala hal.

f. Seterusnya melobi dirinya dan orang bawahannya untuk terus melolos diri di dalam jawatankuasa perhubungan negeri dan akhirnya ke pusat.

7. Kejayaan Ajen propaganda ini dalam mendapat tempat di dalam organisasi parti akan terus di pecah2kan kerjanya kepada beberapa tindakan seperi membuat propaganda di dalam parti. Antaranya ialah :

a. Memecah belah perpaduan PAS di peringkat cawangan dengan mewujudkan klip2 tertentu iaitu pro beliau dan sebaliknya.

b. Menghasut ajk kawasan dan cawangan serta dewan2 untuk membenci pakatan rakyat iaitu DAP dan PKR serta Dato’ Seri Anwar.

c. Menimbulkan isu perkaumanan yang sempit.

d. Melarang ahli PAS membantu parti2 lain di dalam
Rakyat.

e. Melaga lagakan ahli Pas dengan ahli PKR dengan mencipta berbagai isu di dalam usrah dan mesyuarat.

f. Meminta berbagai jawatan di dalam pentadbiran kerajaan negeri seperti JKKK dan ahli majlis di berikan kepada Pas terutamanya kroninya.

g. Merancang segala konspirasi senyap untuk terus membuat rakyat membenci Pas dan Pakatan Rakyat.

8. Hasilnya ialah

a. Berlakulah perpecahan di dalam Pas. PKR dan DAP menjadi musuh dengan alasan Pas tidak mendapat tempat di dalam pentadbiran kerajaan negeri.

b. Boikot Pemuda Pas Pulau Pinang dan beberapa kawasan2 dalam pilihan raya kecil Permatang Pauh.

c. Keluarlah kenyataan senada dengan UMNO dari perwakilan pemuda di dalam muktamar bahawa dato’ Seri Anwar adalah ajen USA.

d. Suara ahli tidak sampai lagi di telinga Pimpinan tertinggi kerana si perisik durjana ini akan menapis segala keluhan daripada ahli dari sampai keatas.

e. Segala keputusan dan maklumat parti sentiasa bocor.

Dengan itu berhati hatilah dengan manusia yang kamu sangka seorang yang hebat berjuang dan petah ayat qurannya. Mereka ini berada di sekeliling anda.

Mereka ini mungkin pemimpin anda. Jangan mudah kagum dengan orang yang keluar dari ISA kerana ada antara bekas tahanan ISA ini telah mementerai satu perjanjian dengan pihak polis. Berhati hatilah dengan mereka yang meminta jawatan.

Terpulanglah kepada penilaian pembaca sekalian di atas tulisan ini. InsayaAllah segalanya akan terbongkar. Hanya masa yang akan menentukan bila ianya akan berlaku.

Apa yang ditakutkan oleh si perisik durjana ini ialah jika kerajaan yang ada sekarang berubah kerana apabila semua pentadbiran keselamatan Negara bertukar tangan segala rahsianya akan bocor.

Perisik ini tidak mungkin akan dapat berlindung lagi bila segala fail pihak keselamatan akan di buka semula oleh Menteri Dalam negeri yang baru. Ketika itu rakyat akan tahu siapakah dalang di atas segala yang terjadi pada hari ini.

Oleh kerana itu perisik ini akan sentiasa memastikan BN akan terus berkuasa agar rahsianya akan terus tersimpan, tetapi di mungkin lupa di sebelahnya juga punya perisik yang tidak pernah tidur.


ABU NAWAS.....

Isnin, 24 Oktober 2011

TOK GURU NIK AZIZ, CEPAT CEPATLAH KAU MATI!


Antara manusia yang menjadi penghalang besar kepada usaha membentuk kerajaan perpaduan Pas/Umno ialah Tok Guru Nik Aziz dan Mat Sabu.

Apabila Mat Sabu berjaya memenangi kerusi no 2 dalam parti Pas maka kumpulan2 yang teramat terlioq dengan umno cukup merasa kecewa yang amat sangat.

Kemenangan Mat sabu menandakan usaha mereka terpaksa terbantut seketika. Namun begitu adalah perlu di ingatkan Mat sabu tidak kan berjaya menenangi kerusi timbalan sekiranya dia bertanding satu lawan satu.

Undi kepada pro Pas/Umno telah terpecah 2 apabila calon ketika muncul di saat akhir. Usaha meletakan calon ketika ini sebenarnya untuk mengagalkan Mat Sabu yang di lihat telah terlalu kedepan berbanding Nasharuddin Mat Isa. Namun begitu percaturan mereka telah memakan diri apabila pecahan undi begitu ketara sehinggakan menyebabkan Mat Sabu menang.

Walaupun begitu usaha kumpulan ini berjalan berterusan dan yang paling akhir ialah mereka sekali lagi berselindung atas nama NGO bersekongkol dengan umno untuk meneruskan propaganda dengan nama Islam untuk menjahanamkan Pakatan Rakyat.

Pandangan Tok Guru sebagai Musyidul Am parti mereka sudah tidak ambil kira lagi. Keputusan parti yang di buat oleh pimpinan tertinggi parti mereka hanyalah lakonan semata mata.

Cuba tengok yang ini :-

Kemudian baca yang ini pulak :-
Berputar putar macam gasing. Ooo rupa2nya kalau nak buat apa pun kita kena declare dulu. Kalau nak minum arak kena declare dulu kita ni bukan Islam lepas tu bolehlah minum.

Sebenarnya tak payah mencari fakta dan hujah kerana semua orang tahu yang Hasan ali adalah seorang pencinta umno yang setia. Nak masuk umno terus nanti takut hilang elaun exco.

Bukan sikit elaun exco tu. jadi pura2lah bikin sedih pasai ramai orang Islam dah murtad. Apa yang dia buat dengan jawatan exco agama yang dia pegang tu untuk mengelakkan orang Islam murtad. Kalau setakat nak mai teriak dalam himpunan tu Mahathir pun boleh buat.Sedangkan bukan dia tak tahu beberapa orang yang berada di barisan bersamanya di pentas utama itu pun ada yang telah murtad. Apa yang Harusani buat bila Menteri Besaq negeri dia buat ini :-Bukan dia tak tahu yang berada di pentas bersamanya itu tidak bersetuju dengan hukum Hudud malah ada yang sanggup maki hamun hukum hudud.

Bukan dia tak tahu yang berada di pentas bersamanya itu adalah orang yang sangat sangat benci pada Pas dan Islam.

Semua dia tahu..mana mungkin dia tak tahu tetapi kerana di hatinya penuh dengan rasa sangsi kepada rakan2 dalam PR iaitu PKR dan DAP maka dia sanggup menjadi pak turuk kepada agenda umno untuk terus mempertahankan kuasa.

Inilah manusia yang menjadikan agama sebagai alat untuk melindungi perbuatan jahatnya untuk mengkhianati rakyat. Hassan Ali dan kumpulan pro Umno di dalam Pas terutamanya pemudanya akan berusaha terus menerus untuk menjayakan agenda Umno.

Kalau boleh mereka mahu Tok Guru Nik Aziz cepat cepat mati agar usaha mereka ini akan lebih mudah lagi tanpa halangan dari Tok Guru.. Itu yang mereka mahu...

UMNO KENA SERAH KERUSI MENANG PADA MIC

Umno kena lagi.. Tak habis2 umno kena.. Ni nak kena tukaq kerusi dengan MIC la pulak. Kesian kat umno. Sebelum ni kena bagi kerusi yang menang pada Gerakan dan IPF kat Perak. Kali ni nak kena bagi kat MIC la pulak kah kah kah.

Tapi tak pa kalau umno kalah pun Pas kan ada. La ni Pas suka sangat nak kawan dengan Umno. Sanggup jadi barua umno. Rakyat pi mampuih la. Yang penting kuasa umno jangan kasi jatuh sebab kata anjing anjing Pas yang join dengan Umno sabtu lalu di Stadium Shah alam kalau Umno jatuh nanti akidah orang Islam semua rosak..kah kah kah..

Pi mampuih la....

HASSAN ALI TERLEPAS LAGI


Seperti yang dapat di agak.. Pak Hassan akan terus menjadi dalang kepada percantuman kerajaan perpaduan Pas dan Umno. Inilah dia pembohongan demi pembohongan yang rakyat telah terima setelah memberi kepercayaan kepada mereka untuk memerintah.

Mereka akan mencari apa saja alasan untuk menghalalkan setiap perbuatan khianat mereka kepada kepercayaan rakyat. Bayangkan jika yang hadir ini adalah Khalid Samad atau Mat Sabu atau mana2 pimpinan yang menolak kerajaan perpaduan Pas Umno.

Pi mampuih la dengan hangpa punya temberang. Pi mampuih la dengan hangpa punya wala'.

Rakyat Selangor mesti pastikan jangan ada lagi muka Pak Hassan dalam Dun Selangor selepas PRU nanti. Oh Ya jangan lupa juga pastikan juga anjing anjing pemuda Pas yang turut serta dengan umno dalam himpuanan pelawak juga di terajang...

WANITA EDAR RISALAH ANTI KRISTIAN DI HIMPUN TELAH DI KENAL PASTI

Wanita yang mengedarkan risalah anti kristian dalam himpunan kemarin telah di kenali dan kini pihak pengajur telah pun memangilnya untuk soal siasat..

Wanita tersebut bagaimanapun telah menafikan yang beliau yang mengedarkan risalah tersebut tetapi katanya beliau sebenarnya mengutip risalah tersebut untuk di buat kertas pembalut nasi lemak memandangan beliau adalah penjual nasik lemak di sekitar Shah Alam.

Kah kah kah.. sapa punya kerja yang dok edar risalah tu... awatnya mamat kat bawah ni dok buat heran pulak..kah kah kah Kerja sapa lagi kalau bukan kerja sekutu dia umno. Harap muka saja nampak baik tapi benggong nak mampuih.

Ehhh kat bawah ni gambaq apa pulak? Jok kita tengok...Laa awat huduh sangat depa dua ekoq ni? Pasai apa dok teriak pulak? Bini lari ka? Ish takkan bini lari kot..dua2 ekoq ni duit berlambak sebab pandai jual temberang mana boleh bini nak lari.

Ooo barulah abu Nawas tau yang sebelah kiri tu dok teriak pasai tengah buat persembahan lawak kat stadium Sham alam kemarin. Maklumlah lawak ni bukan semestinya ketawa tapi kalau buat2 teriak pun orang boleh gelak jugak.

Yang sebelah kanan tu tak tau pulak pasai apa dia dok teriak. Dah lama dahhh gambaq tu, Abu Nawas dah tak boleh ingat dah pasai apa dia dok teriak. Dah lama dahhh...

Walau apa pun bagi Abu Nawas kedua2 ni sebenaqnya pelawak.. sebelum ni Abu Nawas panggil depa anjing tapi rasa macam menghina anjing la pulak bila samakan pelawak ni dengan anjing.

Ya memang pelawak dan di perbodohkan umno. Itu saja yang patut di katakan kepada orang2 Pas yang menyertai Himpun ini.

Di kalangan mereka ini adalah pemimpin2 tertinggi parti di peringkat pusat dan negeri. Mereka mereka ini selalu bercakap soal wala" atau taat kepada pemimpin.

Tapi bila :-Di manakah wala' pelawak pelawak Pas yang turut serta dalam himpunan ini? Wala' atau taat bagi mereka hanyalah untuk kepentingan mereka mempertahankan kuasa. Wala' adalah candu yang menjadikan pengikut hayal dengan pembohongan mereka.

Namun apabila wala' itu bertentangan dengan kepentingan diri maka mereka mencari dalil untuk menentang arahan yang telah di putusakan oleh pimpinan.

Apakah kepentingan pelawak2 ini sehingga melanggar arahan pimpinan yang sebelum ini mereka sendiri mengatakan wajib mematuhi arahan pimpinan?

Baca pulak status FB Abu Nawas yang mendapat komen exco DPPP di bawah ini :-Dua kenyataan yang amat berbeza antara Pas selangor dan Pemuda Pas Pusat.

Siapakah Hassan Ali? katanya dia hadir bukan sebagai ahli politik atau mewakili parti tetapi sebagai seorang melayu Islam. Apakah Mangkok hayun yang nama Hassan Ali ini meletakan jawatannya sebagai ahli Pas untuk hadir ke sini? Dan jika hadir sebagai orang biasa mengapa pulak sebagai orang biasa turut berada di pentas utama para pelawak seperti gambaq di bawah ini :-Sepatutnya jika dia datang sebagai orang biasa dan tidak mewakili mana2 parti dia mesti berada dengan Panglima Jihad seperti di bawah ni :-Apakah lebih baik si Hassan Ali ini kata yang dia datang sebagai seorang pelawak. Berlawak sebagai sambungan kepada kegagalannya untuk membentuk kerajaan perpaduan dengan Umno parti lamanya.

Usahlah berselindung di sebalik alasan agama dan murtad. Mengapa sebelum Pakatan menang pada 2008 tak pernah timbul nak buat himpunan. Apakah selepas 2008 baru ada murtad?

Bukan saja pelawak malah cukup kuat temberangnya orang2 Pas yang hadir untuk bersekongkol dengan umno dalam himpunan ini.

Bukan saja pelawak pelawak pas ini melanggari arahan pimpinan mereka malah mereka ini sanggup untuk bersekongkol dengan Berahim Ali yang maki hamun Tok Guru.. mereka sanggup untuk bersekongkol dengan Harusani yang menjadi dalang kepada kejatuhan kerajaan rakyat perak.

Jika benar mengadakan himpunan ini mampu untuk membangkitkan kesedaran orang Islam terhadap gejala murtad, mengapakah tidak Pas sendiri yang mengajurkannya. Pas punya lebih sejuta orang ahli dan penyokong.

Pas mampu melakukan lebih terbaik dari himpunan yang di dalangi umno ini. Bukan 5,000 orang yang akan hadir malah 500 ribu orang mampu hadir jika ianya di anjurkan oleh Pas.

Tapi mengapakah pelawak2 yang menjadi pimpinan Pas ini masih sanggup bersekongkol dengan tipu helah umno ini.

Wahh begitu mudahlah perjuangan Islam kiranya mendapat laluan mudah untuk berhimpun tanpa ada apa2 halangan. Tidak ada polis yang memukul, tidak ada water canon yang menyembur asid, tidak ada gas pemedih mata yang menembak mereka yang hadir.

Media pulak memberi liputan yang meluas dan Presiden Umno pulak berkata :-Ini sudah amat baik bila musuh berkata kita baik maka tidak ada benda lagi yang perlu bertentangan dalam perjuangan Islam. Musuh yang di anggap sekular oleh pelawak Pas sudah memuji muji cara perjuangan pelawak pas.

Persolannya apakah yang sebenarnya yang membuat pelawak pelawak pas ini turut serta dalam himpuan ini?

Jawapanya cukup mudah. Mereka sayangkan umno... mereka mahukan kerajaan perpaduan yang telah gagal di bangkitkan kembali untuk bersama2 umno mentadbir demi survival orang melayu kononnya.

Pelawak2 Pas ini sebenarnya tiada keiklasan dalam persahabat dengan PKR dan DAP. Hidup mereka penuh dengan hipokrasi yang semakin menjadi jadi....

Maka jawapan mudah untuk rakyat ialah hukum pelawak2 ini dalam PRU akan datang. Pastikan muka2 pelawak Pas terutamanya yang bernama Hassan Ali tidak lagi tersenarai sebagai calon dan jika tersenarai juga pastikan protes dengan mengoyak kertas undi...

PENGUMUMAN



Ahad, 23 Oktober 2011

GAMBAR TERKINI DR HASSAN ALI DAN SUAMI HASMAH ALI


Cerita bakal menyusul 10 minit lagi...

BERITA DARI PERKAMPUNGAN BEKAS PERAJURIT TENTERA RAKYAT DI SUKHIRIN

Pada 21 - 23 Oktober, seramai 20 orang para guru dan murid dari Sekolah Menengah Darussalam, Narathiwat telah berkunjung ke Kampung Perdamaian Sukhirin atau Ban Chulabhorn Patana 12. Difahamkan kunjungan ini adalah untuk melihat keunikan kampung ini sebagai kampung di tengah hutan dan untuk mengetahui latar belakang sejarahnya.

Dalam kunjungan ini para guru dan murid tersebut telah menziarahi tempat-tempat bersejarah seperti kem lama dan terowong Rejimen Ke-10, muzium sejarah juga tak melepaskan peluang menziarahi Abdullah C.D. dan veteran Rejimen Ke-10 lainnya yang kini sudah lanjut usia.

Berikut adalah pilihan gambar-gambar kunjungan tersebut, dirakam oleh seorang mahasiswa yang juga anak generasi baru Kampung Perdamaian Sukhirin.


merakam gambar kenang-kenangan dengan Abdullah C.D.



melawat muzium sejarah





di depan pintu terowong


kenangan bersama tugu kesatria Rejimen Ke-10


sarapan di dewan makan

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve