Blackend Is The End

Isnin, 17 Oktober 2011

BENARKAH WANITA INI PUNYA HUBUNGAN DENGAN TIMBALAN MENTERI PELAJARAN DR PUAD ZAKARSHI?


Benarkah wanita ini mempunyai hubungan dengan Timbalan Menteri Pelajaran, Dr Mohd Puad Zarkashi? Apakah hubungan mereka lebih dari seorang pemimpin dengan orang bawahannya?..

Sebenarnya wanita ini tidakpernah kenal pun timbalan menteri umno ni apatah lagi untuk mempunyai hubungan.

Ini adalah kerana wanita ini tinggal di Indonesia dan timbalan menteri pelajaran Indonesia bukan bernama Fuad Zakarshi.

Berita di bawah ini baru kena mengena dengan Puad zakarshi.

Ini timbalan menteri mau kasi sabotaj sama wakil2 rakyat umno di parlimen. Ini Puad zakarshi memang sudah gila mau minta Pas bawa hudud ke parlimen.

Kalau bawa hudud ke parlimen nanti habis la menteri2 dan pemimpin umno kudung tangan pasai sudah banyak harta negara depa sapu

Kalau bawa hudud ke parlimen nanti berjaloqlah belakang pemimpin umno sebab kena sebat pasai depa suka minum arak.

Sebab itu umno marah kalau hukuman hudud ini di kenakan untuk orang Islam saja. Ini adalah sebab kalau hanya orang Islam saja yang kena hukum hudud maka akan terlepaslah pemimpin MCA, Gerakan, DAP dan lain2. Yang asyik di hudud adalah pemimpin umno saja sebab depa orang Islam.

Sudah pasti ini tidak adil sebab umno, mca, mic dan gerakan sama sama mencuri dan sama sama mabok tiba2 yang kena hudud pemimpin umno saja.

Maka umno kata hudud itu tidak adil sebab yang kena orang Islam saja.

Jika hudud di bawa ke parlimen negara kita akan mencatat sejarah tersendiri. Bukan sejarah hudud di bentangkan di parlimen tapi sejarah sebab negara mempunyai perdana menteri dan menteri yang tak ada tangan kah kah kah.

Kalau menteri tak ada tangan macam mana menteri nak sain projek. Kalau tak boleh sain projek macam mana mau bikin curi duit kah kah kah.

Ini Puad zakarshi memang gila babi... silap2 kalau hudud di bawa ke parlimen dia punya tangan pun kena potong kah kah kah...

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve