To Live Is to Die

free counters

Khamis, 6 Oktober 2011

GAMBAR PELAKON FIDA IBRAHIM TAK PAKAI TUDUNG DI SEBAR LAGI DI FACEBOOK


Selepas gambar tidak pakai tudungnya tersebar di internet hari ini sekeping lagi gambar pelakon Fida Ibrahim telah di sebarkan di Facebook dan beberapa blog..'

Fida Ibrahim(gambar) yang juga pelakon tambahan di sekolah menengah berkata gambarnya tidak pakai tudung ini tidak ada kena mengena dengan Fida Ibrahim awek pelawak Sepah tu....

Kita ke berita seterusnya pulak...
Ini berita surat habaq sialan harian yang orang Pas suka sangat baca. Depa kata surat habaq Sialan Harian ni boleh di baca sebab tak masuk belah belah mana...

Kah kah kah... mangkok hayun punya orang Pas yang suka baca surat Habaq Sialan Harian ni. Mana ada satu surat habaq dalam Malaysia ni tak masuk belah belah mana....

surat Habaq Sialan Harian ni adalah bahan peledak yang paling berkesan untuk membunuh orang Pas. Surat habaq ni di buat untuk orang Pas baca...

Cuba tengok macam mana surat habaq ni bikin laga artis sama Pas. Surat habaq ni pi tanya artis pasai hukum hudud.... surat habaq ni tau apa yang artis ni nak jawab sebab tu depa pi tanya...

Bila artis ni jawab tak betui pasai hukum hudud maka pakat pakat la orang pas maki hamun artis ni kata artis ni jahil murakap...

Dah nama pun artis mestila dia tak jawab dengan dalil hukum hakam... Kalau nak tanya bab hukum hakam pi la tanya pak pak ostad yang mengaji bab ugama... kalau pak pak ostad tu jawab tak betui barulah boleh di maki hamun...

Tok sah la kata tanya artis..cuba la pi masuk kampung tanya orang Pas yang tak reti ugama pun dia akan jawab macam aris ni...

Tujuan surat habaq ni pi tanya artis adalah untuk artis kata hudud ni tak bagus...lepas tu bikin cerita dalam surat habaq... bila orang baca semua pakat marah bila orang marah orang akan kutuk dan maki hamun artis.... bila semua pakat kutuk dan maki hamun artis maka puak2 artis akan membela kawan mereka yang di maki hamun.. bila kawan2nya mebela maka terjadilah perperangan antara puak artis dengan puak yang sokong hudud..

Inilah hasrat dan tujuan surat habaq ni...

tak kan yang tu pun nak kena habaq kat hangpa... dari pada hangpa maki artis lebih baik hamgpa maki Ostad kazim Elias kawan baik Manjungmari tu..dapat jugak pahala...

Blackend Is The End

Dyers Eve