To Live Is to Die

free counters

Khamis, 20 Oktober 2011

JOM BERJIHAD HARI SABTU NI

Oii mana ada video Nasha Aziz kat sini, kalau ada pun tak kan aku nak bagi kat hangpa semua tengok. Ini blog maki hamun la bukan blog lucah..

Baca poster bawah ni la:Nak himpun apa pulak ni? Nak himpun semua puak2 munafiq ka? Nak himpun buat apa? Nak lawan orang kristian ka?

Wauu ini sudah hebat, ini sudah pasti sehebat pasukan Jihad Berahim Ali. Selepas hari sabtu ni semua orang kristian kena hayun la nampaknya.. Wooo manyak takut ooo..

Jom kita tengok sapa yang nak join himpunan lawan kristian ni->
Fuyooo... 2,100 NGO sokong ini himpunan... kalau 1 NGO hantaq 500 wakil X 2,100 NGO sudah lebih 1 juta ooo. Ini macam stadium pun tak cukup mau taruh.

Highway mesti jem punya pasai ramai orang pergi Selangor. Tokey minyak, tokey tol dan tokey kedai mesti manyak untung pasai kalau seorang belanjakan RM100.00 untuk ke sana maka kalau satu juta orang tentulah berjuta juta ringgit di belanjakan... Oooo ini macam nanti umno lagi manyak susah hati pasai itu duit semua dapat kat orang selangor.

Polis pun tentu manyak sibuk pasai mai lawan sama ini himpunan. Tapi apa pasai dalam TV tarak keluaq berita polis larang orang ramai sertai himpunan ni macam Bersih hari tu?

Baca berita ni tengok :>Wauuu!! Ini himpunan tarak polis wooo. Pasai ini menteri cakap ini bukan tunjuk perasaan. Kalau bukan tunjuk perasaan apa pasai mau himpun? Kalau bukan tunjuk perasaan tentu ini himpun untuk main peliaq.

Ishhh.. belum pernah pulak aku dengaq dan terbaca kisah orang pakat turun ramai2 tapi bukan nak tunjuk perasaan. Kah kah kah Pandai betui anak orang Pas yang jadi umno ni bikin lawak kah kah kah.

Cuma yang aku tertanya tanya parti Islam join tak Himpunan anti kristian ni, jom baca lagi :-
Wooo Pas tak mau join la. Ini macam kalau macam mana mau cukup 1 juta orang. Ini Pas sudah bikin leceh.. Ehh macam mana pulak dengan dengan kenyataan ni :-Kata tarak join tapi ini Ostad pulak kata ada join. Yang mana satu yang betul ni. OOoo maklumlah ostad ni pun gang jihad jugak. Habis la hangpa orang kristian semua pemuda Pas pun nak jihad sama hangpa semua Kah kah kah... baguih baguih....pemuda harapan Islam kah kah kah..

Apa pulak cerita di bawah ni :-
Fuhhh aku dah betul2 ngeri ni. Kalau orang lain cakap aku tak berapa nak risau lagi tapi kalau panglime jihad ni cakap..aku tak tau nak kata apa la.

Dia ni bukan cakap kosong, ilmu jihad penuh di dada ni. Masa bersih hari tu pakat lari habis semua orang bila dia ni berjihad. Fuhh manyak takut ooo...

Harap2 Ambigga keluaq la cepat dari KL, pi la dok mana2 negara dulu kalau nak selamat...

Aku betul2 berharap himpunan sabtu ni tak menjadi ganas. bukan apa yang dok bagi seruan jihad tu bukan calang calang ulama dan pahlawan : antaranya ialah Al Ostad Mujahidin ni :-

Jangan main2 ooo dengan ostad mujahidin ni. Orang kristian kulim semua pakat takut kat dia oo. Habis semua gereja dan tokong hindu dia jihad kat Kulim tu.

Dia punya ayaq quran dengan hadis berbuih kat mulut. Tak ada lain selain dari ayaq quran saja bila Ostad Mujahidin ni bercakap. Habis la orang kristian hari sabtu ni kena jihad...

Cuma yang aku takut ialah kalau Ostad di bawah ni pun turut berucap jugak :-
Buakannya apa... yang mai hari tu semuanya puak puak jihad yang anti kristian dan cina. Dalam sejuta orang ahli jihad ni bukan semuanya kenai dengan dia ni. Depa kira nak jihad kristian dengan cina saja. Sekali cina ni pun naik berucap, puak2 anti cina jihad sama dia baru la kalut..

Maklumlah yang pi himpunan ni pun boleh kata semuanya bodo bodo belaka. Kah kah kah..

Opss ini berita yang baru di terima :-
Kah kah kah kah..ini jenaka berilusi tren terkini.. Adoi apa pasai pulak ajak orang bukan Islam join sekali? Nak jihad depa semua kat dalam stadium ka? Kah kah kah atau mau kasi cukup korum kah kah kah.

Adoii Abu Nawas dah tak boleh tahan nak gelak ni..kah kah kah. Belum berucap dah gelak kah kah kah. Oklah pada semua orang islam yang suka berjihad jangan lepaskan peluan untuk berjihad pada hari sabtu ni kah kah kah.

O ya!! Kalau ada sapa sapa yang nak pi sana bolehlah tolong hubungi Abu Nawas kejap. Abu Nawas nak tumpang sekali..bukan tumpang kereta tapi tumpang maki kah kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve