Blackend Is The End

Rabu, 12 Oktober 2011

MENANTU TOK GURU NIK AZIZ ISTIHAR SERTAI UMNO - SATU TAMPARAN HEBAT BUAT PAS KELANTAN


Menantu kepada Menteri Besar kelantan telah membuat kejutan dengan mengistiharkan diri meryertai Umno petang tadi. Kemasukannya ke dalam Umno itu adalah kerana beliau telah membuat pemohonan pinjaman Tekun.

Ini adalah kerana syarat untuk meminjam duit Tekun seseorang itu mestilah ahli Umno.

Opss ini berita tipu..kat bawah ni pun berita tipu jugak tapi berita umno kena tipu kah kah kah

Pakcik Pak Pong Pak Mustapa ni sudah kena tipu dengan orang Kelantan. Dia banyak syok ramai orang Kelantan masuk UMNo tapi dia tak tau orang Kelantan masuk umno pasai boleh dapat duit kah kah kah.

Berahim Ali masa dalam umno selalu kena tipu dengan orang pasir Mas. Time pilihanraya dia punya bilik gerakan punya la ramai orang. Dia pun ingat dia akan jadi YB tapi bila keputusan keluaq dia kalah terkapaq kah kah kah.

Orang Kelantan memang bijak bab kelentong umno. Janji dapat duit parti apa pun depa boleh masuk. Bila mai mengundi depa tak undi parti yang bagi duit kah kah kah.

Dulu masa PRK Permatang Pauh Umno pun bagi duit jugak. Senang saja nak dapat duit cuma bawak slip mengundi Barisan Nasional. Abu Nawas pun dapat jugak. Sorang RM3ribu sekali dengan bini dapat RM6ribu... raya sakan masa tu kah kah kah.

Time tu ada la mamat mamat pas dok keluaq fatwa haram makan duit tu. Pi la mampuih hang punya haram... dah hang tak dapat hang kata haram la..apa kata duit tu aku pi beli barang kat kedai dia.... kah kah kah..

Bila dah dapat duit Abu Nawas kata kat depan depa yang Abu Nawas akan undi Anwar. Depa dah tak boleh kata apa sebab duit sudah kasi kah kah kah.

Umno sudah kena tipu sama Abu Nawas dan Pak Pong Pak MUstapa ni pun bakal kena tipu dengan orang Kelantan jugak kah kah kah..

Jom kita balas duit..duit umno ka duit Pas ka duit PKR ka ..sapa bagi kita ambik.. kah kah kah.. sebelum Wakil2 rakyat ni tipu kita lebih baik kita tipu depa dulu kah kah kah....

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve