To Live Is to Die

free counters

Isnin, 10 Oktober 2011

PENGODAM FACEBOOK FARA FAUZANA DEDAH GAMBAR BUAH DADANYA


Pengodam Facebook Fara Fauzana hari ini telah mendedahkan beberapa keping gambar sulit pengacara berkenaan di laman sosial tersebut.

Gambar gambar sulit tersebut menunjukan Fara Fauzana sedang menyelak bajunya agar buah dadanya dapat di lihat oleh semua orang...

Kah kah kah...kesian kat awek aku ni Facebook kena hack... tu la bila dah kena hack macam macam la yang tersorok dalam inbox tu terbongkar.


Tu la kadang2 kita tengok kat wall bagus punya dok cakap bab ugama..nasihat orang tu nasihat orang ni... pendek kata tak ada lain lah di wall FBnya melainkan perkara2 yang baik saja.

Cuba tengok wall melaun ni...Wau..cakap bab syurga neraka..bab perempuan tutup aurat... kira kalau tengok wall FB melaun ni orang ingat melaun ni cukup baik la... Tapi bila FB kena hack..maka baru tau dia punya perangai di sebalik wall FBnya yang sembang bab ugama saja.. rupa2nya punya perangai yang tak senonoh... bini orang ka semua dia bedal nak sembang lucah kah kah kah...

Oii melaun gambar kat bawah ni.. hang dok tunggu apa lagi kalau ni fitnah..pi repot polis cepat lepas tu saman aku kah kah kah...
Oleh itu sebagai seorang ustaz yang mengejar dunia abu Nawas nak pesan kepada jantan2 yang dok mengatai di inbox FB, jangan sampai kena hack sudah..nanti semua lubang pecah macam melaun ni..kah kah kah kah...

Blackend Is The End

Dyers Eve