To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 28 Oktober 2011

SIAPA PELAWAK DALAM GAMBAR INI YANG MAHU MEROGOL PELAKON WANITA DALAM KERETA?


Siapa pelawak di dalam gambar ini yang telah di beritakan mahu merogol seorang kawan wanitanya yang juga seorang pelakon?

Setelah Abu Nawas tengok dalam gelop jampi, hantu Abu Nawas kasi tau yang ini adalah pelakon hantun Ceplos. Tak tahulah pulak nama betulnya.

Mungkin Ceplos ni dah istiharkan dirinya yang dia nak merogol atas nama individu bukan atas nama parti.

Ala macam Hassan Ali join Umno maki kristian sabtu lalu. Dia bukan pi atas nama Pas tapi atas nama individu. Maka hukumnya harussss....

Ramailah jugak anjing anjing Pas kat Penang ni sokong Himpunan anti kristian tu. Maklumlah kata depa ini hal ugama, politik kita letak tepi dulu..kita kena bersatu tanpa mengira fahaman politik.

Aik kata politik tak boleh nak pisah dengan agama, tapi bila nak join umno boleh pisah la pulak kah kah kah... Apa nak buat nama pun anjing..kira menyalak saja la kah kah kah kah...

Blackend Is The End

Dyers Eve