To Live Is to Die

free counters

Khamis, 6 Oktober 2011

TUDUH POLIS ANJING : BLOGGER IKUT SUKA AKU KINI DI TAHAN

Blogger Ikut Suka Aku telah di tahan di sebuah restoran sekitar Kuala Lumpur sebentar tadi di percayai kerana sebuah artikal di blognya yang menuduh Polis anjing.

Menurut Wislow iaitu seekor tikus yang menumpang di rumah Catdogs Blogger Ikut Suka Aku(ISA) telah di tahan oleh oleh beberapa ekor anjing yang berkeliaran di sekitar Kuala Lumpur kerana marahkan ISA yang menyamakan keturunan mereka dengan polis yang jahat.
Kah kah kah..Oiii ISA yang hang pi keluaq fatwa kata polis tu anjing pasai apa? Hang ni tak reti nak bezakan ka mana satu anjing mana satu polis. Kalau aku jadi anjing pun aku marah kat hang kata aku ni macam polis kah kah kah kah.

Lain kali kata la polis ni jahat macam umno.. sebab yang jahat dan yang segala yang tidak baik itu umno kah kah kah.

Lagi pun semua kelentong polis saja mau kasi tutup mulut orang ramai yang marahkan polis yang kasi asap sama hospital hari tu.. kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve