To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 7 Oktober 2011

USTAZ KAZIM ELIAS TERIMA TAWARAN BERLAKON FILEM DAKWAH DAVID TIOK


Tu dia gambaq sapa ni...gambaq sapa lagi kalau bukan gambaq Tok Gru kepada Blogger Manjungmari... Wahh Ostad kesayangan orang Pas ni memang bergaya betui.. sekali tengok nampak macam Otai Manjung la pulak kah kah kah..

Oh ya..sebenaqnya bukan nak cerita pasai gambaq profil FB Ostad ni tapi sebenaqnya Abu Nawas nak tolong buat hebahan pada mereka2 yang tinggal di sarawak terutamanya anak menakan Abu Nawas, yang Tok Guru besaq nak sampai dah ke negeri depa.

Oleh itu janganlah lepaskan peluang untuk hadir ke ceramah ostad ni.. Dia kan bercerita tentang kehebatan dirinya menjadi seorang ostad. antara dialoq yang akan di cakap nanti ialah. "Manjungmari...piiiirahhhh" kah kah kah kah.

abu nawas nak pesan kat orang Sarawak jangan lupa boh duit banyak sikit dalam sampul untuk Ostad ni..bukan apa Abu Nawas takut nanti dia balik mai semenanjung dia dok cerita orang Sarawak boh RM20 saja dalam sampul...

Kita kena ingat dia ni banyak ilmu syok sendiri yang akan dia ajar pada kita. Bukan senang nak dapat ostad macam ni. Sebab tu la ramai orang Pas suka pasang keset ceramah dia sebab suka dengan dia puji diri dia sendiri kah kah kah.

Ok lah untuk orang sarawak selamat mendengar lawan jenaka Ostad Kazim Elias.. Kami kat semenanjung ni dah muak dah dengan temberang Ostad ni... kasi dia temberang orang serawak la pulak kah kah kah..
Untuk Ostad ostad Pas di Serawak abu Nawas nak pesan..siap sedia la dengan penyapu sebab ostad ni pi Sarawak untuk taboq sampah di jalan2 yang telah ostad2 Pas kasi bersih...

Tapi kalau rasa segan nak sapu semua sampah yang dia taboq tu... Abu Nawas cadangkan supaya kasi penyapu saja kat kepala Ostad ni kah kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve