To Live Is to Die

free counters

Isnin, 17 Oktober 2011

WANITA DAKWA CCTV DI PASANG DI DALAM BILIK AIR WANITA PEJABAT AGUNG PAS.

Seorang wanita separuh umur telah membuat laporan yang bilik air di pejabat agung Pas yang masukinya mempunyai kemera tertutup yang di pasang pada lampu bilik air tesebut.

Suami wanita itu yang juga seorang jaga di pejabat pejabat agung pas telah mengesahkan bahawa gambar isterinya sedang kencing telah di muat naikkan ke dalam handphone supervisornya yang bekerja syif malam hari ini..

Pejabat Agung Pas ialah sebuah pejabat sebuah kilang membuat kad pas pelajar di Sabak Bernam dan tidak ada kena mengena dengan Pejabat Parti Pas....

Di bawah ini baru ada kena mengena dengan Pas {-
Lebih kurang PJ selangor yang lama jugak la pakcik ni. Kira nak join umno saja. Tak kan tak paham2 atau menang buat tak paham. Himpunan ni memang la nak untuk maki hamun orang bukan Islam.

Bukan dia tak tau di belakang himpunan ini adalah Umno. Di tepi himpunan ini adalah Berahim Ali, di depan himpunan ini adalah lebai Zul Nordin. Umno mahu Pas dok kat tengah tengah supaya boleh jadi orang tengah ajak orang islam join himpunan ini.

Kalau dah tau pasai apa dok keluaq kenyataan nak join dengan bersyarat lagi.

Oiii Pakcik PJ Pas Selangor..Ustaz Abu Nawas nak bagi tau kat hang, Yang buat himpunan ni semuanya anti hudud dan lawan hudud.. macam mana orang yang lawan hudud nak lawan murtad...

Cukup la Pak Hassan Ali jadi umno dalam Pas..hang jangan dok jadi umno jugak kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve