Blackend Is The End

Rabu, 30 November 2011

REPUBLIK BAHAYA DI DAPUR NORA DANISH - PAKAI BAJU TANPA COLI

Yoooo..Sapa pulak yang pi ambik gambaq Puteri dok masak kat republik dapoq ni? Fuhhh kedapoq pun pakai punya la seksa....

Republic bahaya ni keh keh keh tapi ini belum cukup bahaya sebab bahaya lagi dengan DAP yang nak bikin Malaysia ni republik :-Kah kah kah..benda apa republik tu? Dengaq macam lagu Repulic Cinta Dewa la pulak. Macam mana negara ni nak jadi republik? Apa pasal pulak kalau dah jadi republik?

Dalam ramai2 yang dok dengaq Abang Din Sembab kata republik, berapa ramai orang umno yang tahu apa itu republik? Pakcik yang dok balut rokok daun kat Tanjung Pari Baling tau ka benda apa republik tu?

Makcik yang dok tunggu nak tengok gambaq Cinta Elysa tapi tiba2 muncul cerita Cinta Din Sembab kat TV3 semalam tau ka benda apa yang di katakan republik tu?

Ketua Pemuda Umno cawangan kampung aku tau ka apa dia republik tu.

Bekas awek aku yang kini dah jadi ketua puteri umno kat kampung aku tau ka kejadah apa Republik..kah kah kah.

Dulu kata komunis nak bikin negara republik, hari ni kata DAP pulak nak bikin republik. Hari hari mau tipu orang melayu dengan perkataan yang orang melayu pun tak tau benda apa yang di katakan tu.

Baru2 ni kata nak bikin wasatiyah.. bila Abu Nawas tanya orang umno benda apa wastiyah tu depa pun tak tau benda apa.

Ada orang kata republik tu adalah negara yang nak buang kuasa Raja. Bila masa pulak raja ada kuasa. Raja bercakap pun teks telah di sediakan. Raja cuma cakap apa yang di suruh bercakap. Ini buka raja.

Ada orang kata itu ada orang kata ini. Yang mana satu yang betul yang mana satu yang salah.

Sebenaqnya republik ialah perkataan yang nak kasi melayu takut dan terkejut. Kalau nak kasi melayu sokong mesti keluaq perkataan arab sebab orang melayu ingat bahasa arab semuanya baik baik belaka.

Kalau nak kasi orang melayu takut pulak mesti keluaq perkataan2 orang putih atau bahasa yang melayu tak paham tapi dengaq macam nak paham.

Maka bila orang melayu dengaq komunis, sosialis dan republik maka dalam kepala otak orang melayu akan terbayanglah yang mereka semua kena buat jalan keretapi macam zaman jepun.

Kalau keluaq perkataan arab macam wasatiyah. tarbiah, saksiah maka orang melayu pun ingat ni mesti kerajaan nak buat amal ibadat.


Kah kah kah..Republik kepala butuh kah kah kah

Selasa, 29 November 2011

ABU NAWAS SERAH BORANG MASUK UMNO KEPADA TPM DALAM PERSIDANGAN PEMUDA MALAM INI - SELAMAT TINGGAL BLOG PRO PAKATAN RAKYAT


Pertamanya Abu Nawas mohon maaf banyak banyak sebab selama ni Abu Nawas banyak kutuk umno. Semuanya kerana Abu Nawas telah salah faham dengan umno selama ini.

Mulai saat dan ketika ini Abu Nawas akan bertukar angin daripada memaki umno kepada memuja umno. Ini adalah kerana Abu Nawas sudah sedar bahawasanya selama ini hanya Umnolah parti yang menegakkan syiar Islam.Kah kah kah... memang la umno penegak syiar Islam. Syiar Islam tu boleh bikin duit. Masjid itu syiar Islam. Bikin masjid boleh bikin duit.

Sambut maulidur rasul tu Syiar Islam. Bikin program maulidur rasul boleh bikin duit. Boleh buat baju, boleh buat makan, boleh buat banner. Itu semua duit jadi kalau umno tak buat maulidur rasul macam mana nak bikin duit.

Apa saja yang boleh bikin duit dengan menjual nama syiar Islam memang umno yang penegak utamanya. Umno bikin Tabung Haji sebab orang islam boleh simpan duit dalam tabung haji lepas tu bolehlah rolling dulu.

Mau pi haji mesti ikut Tabung Haji sebab kalau sendiri pergi nanti duit tarak masuk. Mau bayaq zakat mesti bayaq sama PUZ sebab kalau bayaq pada 8 asnaf nanti duit tak masuk. Kalau duit tak masuk macam mana mau bikin duit.

Umno tak mau bikin hudud sebab hukum hudud tarak boleh untung. Umno tak mau haramkan arak sebab nanti duit tarak masuk. Umno tak mau tutup kasino sebab nanti rugi duit tak boleh masuk.

Apa saja yang boleh bikin duit sememang umno penegaknya. Sebab tu ada ostad sokong umno. Sokong umno boleh bikin duit.

Maka bodohlahh mereka yang sokong umno tapi tak boleh buat duit . Oleh itu buatlah duit selagi mana umno masih ada kuasa...

Opsss kepada anak anak pelacur kat Penang yang nak sangat Abu Nawas masuk Umno sori la ya... Abu Nawas tak jadi nak masuk umno lagi kah kah kah

LAGI GAMBAR BERKEMBAN BINI MUSA HASSAN

Tu dia aih baguih punya lurah bukit. Bini sapa ni haa? Betui ka ni bini Musa Hassan bekas polis jahat yang dah pencen tu. Dengaq cerita laki dia bayaq juta juta ringgit untuk dapatkan dia ni.

Wah hebat betul la kali dia, banyak duit ooo. Tapi banyak duit saja pun tak guna jugak kalau tetek bini dok tayang kat orang..

Tapi tak leh kata juga sebab mungkin laki dia sporting. Ala biasa la orang nak tengok tetek bini bukan boleh luak pun...kena sporting la sikit....

Macam laki ustazah ni la.. Orang dok sms cintan cintun kat bini dia pun dia ok saja..siap boleh sembang lucah lagi. Sporting la katakan kah kah kah..

Nak tau apa benda yang sorang lebai dok sms kat ustazah ni...baca kat sini :KISAH USTAZAH PASTI GUAR JERING DAN AJK PASTI P.PINANG

Isnin, 28 November 2011

AMING DAN KUMPULAN SPRING ISTIHAR SOKONG PKR.


Aming Spring yang baru di bebaskan dari penjara telah membuat kejutan di dalam Kongress Nasional Parti Keadilan Rakyat dengan mengistiharkan diri dan kumpulan mereka akan berkempen untuk PKR dalam pilihanraya umum akan datang nanti.

Menurut penyanyi latar kumpulan rock dari arab saudi itu keputusan itu di buat setelah mengambil kira pandangan prisiden Umno tentang kemunkinan besar umno akan di spring keluar dari Putrajaya selepas PRU yang akan datang ini :-
Kah kah kah... Kalau umno sudah kena spring sama rakyat, macam mana Kak Mah nak beli cincin besaq. Macam mana pulak nasib anak abang Jib dan Kak Mah yang kawin dengan orang komunis kat Kazakstan.

Bila umno sudah kena spring macam mana Lebai Zol dan Berahim Ali nak cari makan. Macam mana depa nak berjihad kalau tak ada sapa lagi nak suplly ringgit malaysia.

Bila umno sudah kena spring habis la menteri yang konkek bibik nak menyorok kat mana lagi. ketua menteri yang sapu budak 15 tahun pun sudah tak boleh lari lagi.

Bila umno sudah kena spring nanti semua lubang akan pecah. Nanti rakyat akan tahu ketua polis mana yang makan banyak rasuah, nanti rakyat akan tahu sapa yang suruh polis bunuh altantuya.

Kah kah kah...

Jika anda benci Abu Nawas

BEROMEN DALAM KERETA -


Ini bukan berita luar biasa tapi ini berita biasa. Surat khabaq saja kasi heboh macam ini cerita luar biasa. Cium romen kongkek sudah jadi perkara biasa sekarang.

Yang menjadi kesalahan ialah si pelaku ini adalah orang miskin. Romen dalam kereta proton saga tapi kalau dia romen dalam kereta mewah ada sapa yang kisah.

Yang menjadi kesalahan orang yang bersekedudukan ialah bila depa di tangkap di hotel murah tapi ada sapa yang kisah kalau orang kaya menutuh dalam hotel mewah.

Yang menjadi kesalahan bila polis makan rasuah sepuluh rinngit tepi jalan tapi ada sapa yang kisah kalau menteri makan rasuah juta juta di banggunan tinggi.

Apa pasal surat habaq tak bikin berita bibik kena kongkek dengan Anak Yatim. Sebabnya bibik itu di kongkek di dalam bilik yang biliknya sebesar rumah orang miskin luasnya.

Bila budak 15 tahun di kongkek oleh Ketua Menteri, mengapa surat habaq tak buat2 terkejut. Ini kerana budak15 tahun di kongkek di dalam hotel mewah.

Dunia hari ini tak ada lagi yang luar biasa. Pak Lebai pun bikin cerita tak senonoh. Pakai lebai untuk tutup segala tingkah jahatnya.

Macam Pak Lebai kat bawah ni, lebai atas kepala tapi pantang dapat no talipon pompuan tak kira anak bini orang semuanya dia nak layan sms lucah.

Jadi apa yang nak di hebohkan kalau ada orang beromen dalam kereta.

Ahad, 27 November 2011

SKANDAL PENCERAMAH UMNO DENGAN GADIS BERNAMA SATIYAH TARMIZI


Seorang bapa dari kampung Titi Serong Parit Buntar hari ini telah membuat laporan kepada yang nama anak perempuannya Satiyah telah di gunakan oleh seorang pakar pemikir umno dalam ucapannya kemarin.

Menurut Encik Tarmizi Mat Jam Citizen beliau merasa kesal bila nama anaknya yang tidak ada kena mengena dengan Umno telah digunakan sewenang2nya oleh pemikir yang bernama Syed Ali Taufiq seperti laporan di bawah ini..
Kah kah kah... benda apa yang Pak Syed Ali ni dok temberang orang umno. Orang umno tau ka apa maksud Wasatiyah tu? Dengaq macam askar wataniah la pulak.

Kenapa guna istilah wasatiyah? Ini mesti nak tipu makcik2 umno kata umno ni Islamik sebab dok guna istilah arab.

Apa pasal dok cerita tutup mata lempar batu kat orang umno. Mau sambung Abang Najib punya haji ka sebab bikin haji tapi tak melontar batu..

Apa yang Pak Syed ni dok cerita kat orang umno pasai Ibnu Tamiyyah... Nanti orang umno dengaq dia ingat orang lain dah melontaq depa dah tak payah kah kah kah.

Nanti kalau Makcik umno balik tanya laki dia sapa dia Ibnu Tamiyyah, laki dia nak jawab apa la pulak. Mana la laki makcik umno nak kenak ibnu Tamiyyah...kalau nama2 maharaja depa macam Hendry Gurney depa tau la.

Apa pulak maksud Pak Syed tentang pelampau...siapa yang melampau tu? Majikan yang rogol bibik ka? Ketua Menteri yang rogol budak 15 tahun ka? Atau yang melampau tu orang tua jahat kawin dengan artis belanja sampai 15 juta...kah kah kah

Sabtu, 26 November 2011

PERKAHWINAN TAN SRI MUSA HASSAN? BENARKAH ARTIS INI ISTERINYA

Woooo.... ini lagi dasyat dari kisah Tok Imam kahwin budak umuq 26 tahun kat bawah ni :-
Sapa laki pompuan yang nampak buah dada tu? Kononnya laki pompuan tu orang tua ni:-Pasai gambaq kat bawah ni muka macam dia :-Bagiuh la kalau kahwin tak kira la nak kahwin dengan sapa pun, kahwin dengan orang muda ka ,kahwin dengan artis ka itu dia punya pasallah.

Kalau betul yang dalam gambaq tu orang tua yang kerja polis dulu maka memang layak lah orang tua jahat ni dapat bini macam ni, tunjuk tetek kat orang sana sini sebab dia pun memang orang jahat. Orang tua ni banyak bikin dosa pada rakyat Malaysia.

Kalau dia dapat bini baik nanti, bini dia nasihat dia jadi baik. Kalau dia sudah jadi baik nanti dia mampus pun dalam kebaikan la jugak. Lagipun kalau dapat bini baik, kesian la kat bini dia sebab kawin dengan orang jahat. Dah la tua jahat pulak tu.

Sama ada betul atau tidak dalam gambaq ni adalah orang tua tidaklah Abu Nawas nak pastikan...

Jumaat, 25 November 2011

TERKINI PROTES BIL HIMPUNAN :FRU MULA TEMBAK GAS ASAP DI MASJID JAMEK- UST NASORUDIN TANTAWI SESAK NAFAS


Masjik Jamek Kuala Lumpur di ketika ini sedang di kepung oleh kumpulan FRU.

Menurut sumber yang di ambil dari internet, kumpulan FRU sejak pagi tadi telah berada di kawasan masjik tersebut kerana mereka akan membuat pergambaran klip video sebuah lagu terbaru mereka.

FRU atau Five Rockers Union yang pernah popular dengan lagu "Di Hari Mindaku Terbuka'' akan menampilkan penyanyi asal kumpulan itu iaitu Hattan di dalam klip video ini.Hattan yang di tanya mengapakah klip video ini di bikin di kawasan Masjik Jamek, beliau berkata soalan ini sepatutnya di tanya kepada Ketua Pemuda Pas Mat Tantawi :-Kah kah kah... Apa ini Mat Tantawi dok bising ni? Sapa suruh bikin protes depan masjid? mau protes sapa depan masjid? Protes Tok Imam ka? Protes Tok bilal ka? kah kah kah.

Apa barang bikin protes depan masjid. Itu tektik lama mau kasi nampak orang ramai join itu protes. Lepas sembahyang jumaat terus bikin protes lepas tu panggil surat habaq Sialan Harian mai ambik gambaq kasi glamer.

Apa pasai mau bikin protes depan masjid. Orang pengecut saja berani bikin protes depan masjid sebab nak berselindung di sebalik masjid, sebab nak tunjuk hero pada orang yang mai sembahyang jumaat kat masjid.

Kalau tak pun Mat Tantawi bolehlah join dengan Hassan Ali protes kristian kat stadium saja. Himpun ramai2 depan orang Islam lepas tu maki kristian kot belakang. Mat Tantawi boleh la bikin sajak untuk anak buat dia baca macam dia buat masa himpunan anti kristian dulu.

Mau bikin protes pergi la ke tempat sapa yang nak di protes tu. Kalau marah kat umno pergilah pejabat umno bikin protes,

Kalau marah kat polis pergilah depan balai bikin protes. Kalau marah kat kristian pergi la protes depan gereja.

Kalau marah kat Abu Nawas mai protes kat depan Abu Nawas jangan jadi anjing menyalak kot belakang macam anak anak pelacur kat Penang ni keh keh keh.

Macam ni baru hero... Marah kat menteri bikinlah protes di parlimen macam ni :-
Ada barang mau jual..sapa pun tak tau apa lu mau jual...lu kasi Abu Nawas iklan sama lu punya barang.... Apa saja asal barang jadi duit..

Ada blog bisnes tapi tak ada sapa nak masuk tengok blog anda. Kalau tarak sapa mau masuk macam mana mau jual barang. Kasi Abu Nawas link blog anda...

Blog Abu Nawas di masuki lebih dari 10 ribu pengunjung setiap hari


GAMBAR LUCAH PAGI JUMAAT -ANAK PAK MENTERI MANA PULAK?


MESEJ LUCAH UMNO DI FACEBOOK

Wooo..Umno memang hebat...cukup hebat....

Khamis, 24 November 2011

BENARKAH MAYAT WANITA DI BAKAR INI ADALAH MAYAT .....

Benarkah wanita yang mati di bakar ini adalah mangsa pembunuhan kejam yang menjadi isu panas tanahair tahun lalu?

Bagaimanakah Abu Nawas dapat gambar ini? Nak tahu siapakah mangsa pembunuhan kejam ini sila Click pada setiap iklan pada Blog Abu Nawas... Cukup 1000 kali click baru Abu Nawas kasi tau.....

Selagi tak cukup 1000 click Abu Nawas tak mau kasi tau.. keh keh keh...

Cuba KLIK SINI mungkin ada jawapannya...



GAMBAR NORAS DANISH MANDI 95% TANPA PAKAIAN KINI DI INTERNET


Hampir 95% gambar tanpa pakaian pelakon seksi terkenal Noras Danish sedang mandi telah dedahkan di dalam internet sejak dari kemarin. Antara laman web yang telah menyiarkan gambar Noras Danish ialah blog Abu Nawas.

Menurut seorang pengunjung blog Abu Nawas beliau cukup teruja bila Abu Nawas telah menyiarkan gambar bogel 95% pelakon dari kepulauan Sulawesi itu.

Bila di tanya di manakah gambar bogel 95% itu, Abu Nawas telah berkata "95% gambar itu semuannya telah di simpan bawah bantal untuk buat modal..Kah kah kah.

Oooo hangpa ni pantang baca tajuk gambaq telanjang kira nak tengok saja no..kah kah kah. Mana ada gambaq 95% tak pakai baju tapi cerita 95% kat bawah ni ada la.

Hari ni keluar lagi berita pasai 95%:-Inilah berita paling sensasi dan penuh dengan lagak ngeri dari Pak Berahim. Pas kena baca betul2 kenyataan Pak Berahim ni.

Pas dan Umno jangan dok berangan nak letak calon kat pasir Mas kalau tak mau hilang wang pertaruhan. 95% rakyat Pasir Mas adalah penyokong fanatik Pak Berahim. Orang Pas orang Umno semuanya sokong Pak Berahim kat Pasir Mas.

Kah kah kah.... Berahim syok sendiri sambil kena tipu lagi dengan orang Kelantan. Orang kelantan memang bijak dalam tipu menipu anjing politik macam Berahim..

Sejarah Berahim sekali pun tak pernah menang pilihanraya... Paling dasyat bila 95% pengundi Pengkalan Pasir telah terajang Berahim dalam PRK Dun tersebut. Pak Berahim hanya dapat 415 undi iaitu bersamaan dengan 5% jumlah pengundi Dun Pengkalan Pasir.

Kesian kat Bearahim..kalau boleh Berahim tak mau Parlimen bubar sampai bila2..Kalau bubar maka bubarlah Berahim sebagai seorang ahli parlimen yang menang atas ikhsan Tok Guru Nik Aziz...... kah kah kah.

** / Abu Nawas tak sabaq nak tengok Hassan Ali kalah dalam PRU ni kah kah kah.

ISTERI TAHANAN ISA MENGAKU PERNAH TIDUR DENGAN LELAKI


Seorang isteri tahanan ISA telah mengaku pernah tidur dengan seorang lelaki sejak beberapa tahun yang lalu. Menurutnya lelaki itu mula tidur bersamanya sejak malam pertama mereka berkahwin.

Apabila di tanya tidakkah dia merasa berdosa tidur bersama lelaki sedangkan suaminya adalah seorang yang berpegang kuat dengan Islam, wanita itu berkata "Yang aku tidoq tu dengan laki aku la, nak berdosa apanya"

Kah kah kah..Ini semua berita sensasi tapi lagi sensasi berita di bawah ni :-Fuh..betul2 ngeri la cerita ni. Main sembelih sembelih la pulak... Ini baru real punya anti christ. Kalau setakat anjing anjing yang dok menyalak dalam himpunan anti kristian hari tu tak boleh lawan lagi dengan depa ni kah kah kah.

Lebih ngeri lagi dalam berita ni kata 13 orang ni nak serang Malaysia pasai Malaysia tak islamik.. Fuyoooo.... Fifi Fairuz Fuyooo pun terkejut kalau baca berita seram lucah ni kah kah kah.

Macam mana 13 orang nak serang Malaysia? 13 orang ni ada ilmu meresap ka? Tapi kalau ada ilmu meresap buat apa mai serang Malaysia, lebih baik pi meresap sekodeng dalam bilik ayaq tengok Ustazah Norbahyah mandi kah kah kah.

Dasat betul berita ni.... dasat lagi kalau ada yang percaya berita ni kah kah kah....

TERKINI DARI KELANTAN; ADUN PAS DI TAHAN BERSAMA SEORANG WANITA JEPUN DI SEBUAH HOTEL


Pasir Mas Kelantan, 23 Nov. Seorang wanita Jepun telah di tahan bersama ADUN Pas Kelantan di sebuah hotel 4 bintang di Pasir Mas malam semalam.

Menurut Encik Azmi bin Abu iaitu salah seorang bell boy hotel tersebut, wanita jepun itu di tahan bersama Adun tersebut ketika hendak masuk ke dalam lif hotel tersebut kerana lif tersebut telah penuh..

Kehadiran wanita jepun tersebut ke Kelantan adalah di percayai ada sangkut paut dengan berita di bawah ini:-
Jangan main2 dengan berita ini. Pihak kerajaan perlu ambil perhatian apa yang di cadangkan oleh Berahim Ali ni. Pembangkang pun perlu sokong 100% cadangan ini.

Panglima Berahim mintak kerajaan bikin kem tentera di Pasir Mas sebab Jepun akan mendarat dan menjajah Tanah Melayu tak lama lagi. Tentera Jepun sedang dalam perjalanan membawa pasukan payung terjun untuk terjun dengan basikal macam depa buat tahun 1945 dulu.

Kah kah kah... semakin dekat pilihanraya semakin kecut perut Berahim Ali kah kah kah. Tak lama lagi Berahim Ali sudah boleh jadi panglima sepenuh masa kah kah kah.

Pas pun patut cadang kerajaan bina kem tentera jugak di Sungai Besaq Selangor sebab kalau kem tentera tak ada kat Sg Besaq nanti Hassan Ali comfirm akan ikut Berahim Ali jadi anjing kah kah kah.

Rabu, 23 November 2011

LAGI KUMPULAN ROCK MASUK PAS - KUMPULAN GIGEE ISTIHAR SOKONG PAS DEPAN TOK GURU NIK AZIZ -


Kumpulan Gigee iaitu sebuah kumpulan muzik dari Indonesia telah membuat kejutan apabila menyatakan sokongan mereka kepada Menteri BEsar Kelantan sambil mengutuk Umno dalam konsert mereka di London.

Ini adalah setelah mereka membaca berita lawak lucah dari surat habaq Utusan Umno di bawah ini :-
Kah kah kah...anda semua jangan terkejut. Terimalah kenyataan yang anda sedang membaca Utusan Malaysia dan bukannya komik Ujang.Kah kah kah.

Surat Habaq Utusan memang dah tukaq jadi komik sekarang ni, kerjanya hanyalah bikin lawak saja tiap2 hari. Kalau tak ada berita lawak Utusan akan taruh berita lucah.. lepas lucah lawak lepas lawak lucah kah kah kah.

Itu la orang kelantan ni tak mau undi Umno, kalau tak tentu gigi anak2 orang kelantan semuanya elok2 belaka.

Tak lama lagi gigi budak2 Penang, Kedah dan Selangor pulak rosak sebab Umno tak perintah negeri tu. Nasib baiklah Perak dapat balik kat BN, kalau tak tentu habis gigi budak2 Perak rosak. Kah kah kah

Harap2 Umno akan perintah Malaysia ni sampai bila2 la, bukan apa Abu Nawas bimbang kalau Umno tak perintah Malaysia nanti habis semua gigi budak2 dalam Malaysia ni rosak..kah kah kah.

Macam anjing punya cerita kah kah kah...

AL FATIHAH: LEMAN RAJA LAWAK MATI DI BUNUH


Pelawak dalam rancangan realiti Raja Lawak iaitu Leman Raja Lawak atau di kenali sebagai Man Belacak telah di jumpai mati di bunuh di dalam kereta berhampiran lokasi pergambarannya kemarin.

Menurut polis bantuan yang juga pelakon tambahan filem yang akan di terbitkan hujung tahun depan, watak leman terpaksa di tamatkan dengan babak kematiannya di dalam kereta kerana Leman sudah tidak mahu berlakon lagi filem itu.

Ini adalah kerana watak yang Leman bawa, lansung tak ada dengan perempuan, ini telah membuat Leman merasa boring dan tidak mahu berlakon lagi filem arahan pengarah terkenal Abu Nawas.

Kah kah kah... Man Belacak ni kira dengan betina saja. tak dak betina tak mau belakon la pulak. Macam cerita kat bawah ni la. Kira nak bikin filem kumpulan penganas bunuh orang saja kah kah kah.

Ini semua cerita filem aksi ganas. Filem macam ni dah banyak kali bikin tapi orang Malaysia tak suka tengok sebab tak real kah kah kah.

Dulu pengarah filem ganas ni sudah bikin satu filem kat Bukit Jenalik. Itu filem nama "Al Maunah si tukang angkut" kah kah kah. Filem itu berkisarkan bagaimana bebarapa orang pak lebai bekerja sebagai pengankut.

Watak dalam filem tu cuma kena angkut senjata masuk dalam lori, Lepas tu masuk hutan. Bila dengaq lagu P.Ramlee semuanya pakat serah diri kah kah kah.

Filem Maunah ini telah menang tropi Filem aksi jenaka terbaik tahun tu kah kah kah. Pelakon ulama filem tu adalah mangkok hayun kat sebelah ni :-

Lepas filem tu tak laku depa bikin filem aksi seram sambil jenaka bertajuk "KMM tawan Malaysia" pulak. KMM bukannya Kesatuan Melayu Malaya tapi Kumpulan Mujahidin Malaysia.

Bila dengaq macam tak sedap pengarah filem ni tukaq pulak KMM kepada Kumpulan Militilan Malaysia. Kah kah kah. Boleh tukaq tukaq la pulak. Macam nama band black metal la pulak kah kah kah.

Antara pelakon filem tu yang kini masih terus belakon ialah gambaq kat sebelah ni.

kononnya kena tembak tak jadi apa tapi yang betulnya dia ni memang kaki tembak kah kah kah.. Ostad oooo dia ni kah kah kah.

Tu pun tak laku jugak filem ni walaupun ada jugak bengong bengong yang percaya dengan filem aksi seram sambil jenaka ni kah kah kah.

Semua filem ni sebenarnya mau kasi hentam sama Pas. Filem ini semua mau kasi tau sama penonton yang Pas itu ganas, Islam itu mau suka bunuh orang, bom sana bom sini. Kah kah kah.

Paling terbaru depa bikin filem nak perang dengan agong. Tapi kali ni bukan perang guna senjata tapi perang guna T-Shirt saja kah kah kah. Ini sudah jenaka tahap melampau kah kah kah. jaga2 kalau pakai baju kat bawah ni sebab baju ini adalah senjata merbahaya. Boleh guna untuk perang dengan agong kah kah kahItu pun masih tak laku lagi filem tu maka hari ini bikin filem lagi. Kali cerita lagi ngeri.. cerita 13 orang nak bunuh 1 orang la pulak kah kah kah... ini betul2 ngeri punya filem. Bukan saja ngeri malah bisa melemahkan jantung sesiapa yang menontonnya kah kah kah.

Apa pasal mau bunuh sama ADUN? tu Adun tarak bikin kerja ka? Itu Adun kencing berdiri ka? Sapa itu Adun yang kena mau bunuh tu kah kah kah.

Ini sudah jadi filem misteri, kena kasi Hardy Boys pi siasat kah kah kah.

Selasa, 22 November 2011

GAMBAR NORANIZA IDRIS SUDAH BUKA TUDUNG


Penyanyi solid molik bergetah lagi montok si Nuraniza Idris yang telah sekian lama bertudung, akhirnya telah membuka tudungnya setelah berkawin untuk kali ke 3nya.

Gambaq tanpa tudungnya di atas telah di ambil di studio rakaman oleh pemberita Abu Nawas kemarin dulu.

Ala bisa la artis pakai tudung ni... Dulu artis kat bawah ni pun pakai tudung jugak :-Lepas tu bukak sikit macam ni :-
Lepas tu bukak terus macam ni :-Semua tu cari makan saja..bila pakai tudung maka ramailah pak lebai kasi undi macam artis betina kat bawah ni :-Tapi sebenaqnya tak pakai tudung pun :-Bila ada orang ambik gambaq dia tak pakai tudung bising la satu dunia kata dia tak beri izin ambik gambaq dia tak pakai tudung... habis tu kalau orang tak ambik gambaq boleh la dia tak pakai tudung kat luaq? alasan benggong semuanya..

Ada jugak artis betina balik mekah buat haji tapi pakai tudung macam ni :Semuanya pakai tudung sebab cari makan. Bila nama sudah naik maka tudung pun sudah boleh bukak.

biasalah nama pun artis, ada bini pak ostad pun tak pakai tudung jugak. Bila kita tanya bab hukum pakai tudung, Pak Ostad ni akan kata"Tak kan kat depan rumah pun nak pakai tudung jugak"

Itu bini pak ostad belum lagi bini pak imam. Pak Imam baguih punya dok maki orang atas mimbar kata itu sesat ini sesat tapi bini dia dok depan rumah pakai kain tak kedada tak pulak sesat. Anak dia tak pi sembahyang jumaat tak pulak sesat.

Jadi tak payah la bising kalau bini Pak najib tak pakai tudung kalau bini kita yang ostad dan pak imam pun tak pakai tudung jugak... kah kah kah

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve