To Live Is to Die

free counters

Selasa, 22 November 2011

GAMBAR NORANIZA IDRIS SUDAH BUKA TUDUNG


Penyanyi solid molik bergetah lagi montok si Nuraniza Idris yang telah sekian lama bertudung, akhirnya telah membuka tudungnya setelah berkawin untuk kali ke 3nya.

Gambaq tanpa tudungnya di atas telah di ambil di studio rakaman oleh pemberita Abu Nawas kemarin dulu.

Ala bisa la artis pakai tudung ni... Dulu artis kat bawah ni pun pakai tudung jugak :-Lepas tu bukak sikit macam ni :-
Lepas tu bukak terus macam ni :-Semua tu cari makan saja..bila pakai tudung maka ramailah pak lebai kasi undi macam artis betina kat bawah ni :-Tapi sebenaqnya tak pakai tudung pun :-Bila ada orang ambik gambaq dia tak pakai tudung bising la satu dunia kata dia tak beri izin ambik gambaq dia tak pakai tudung... habis tu kalau orang tak ambik gambaq boleh la dia tak pakai tudung kat luaq? alasan benggong semuanya..

Ada jugak artis betina balik mekah buat haji tapi pakai tudung macam ni :Semuanya pakai tudung sebab cari makan. Bila nama sudah naik maka tudung pun sudah boleh bukak.

biasalah nama pun artis, ada bini pak ostad pun tak pakai tudung jugak. Bila kita tanya bab hukum pakai tudung, Pak Ostad ni akan kata"Tak kan kat depan rumah pun nak pakai tudung jugak"

Itu bini pak ostad belum lagi bini pak imam. Pak Imam baguih punya dok maki orang atas mimbar kata itu sesat ini sesat tapi bini dia dok depan rumah pakai kain tak kedada tak pulak sesat. Anak dia tak pi sembahyang jumaat tak pulak sesat.

Jadi tak payah la bising kalau bini Pak najib tak pakai tudung kalau bini kita yang ostad dan pak imam pun tak pakai tudung jugak... kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve