To Live Is to Die

free counters

Khamis, 24 November 2011

ISTERI TAHANAN ISA MENGAKU PERNAH TIDUR DENGAN LELAKI


Seorang isteri tahanan ISA telah mengaku pernah tidur dengan seorang lelaki sejak beberapa tahun yang lalu. Menurutnya lelaki itu mula tidur bersamanya sejak malam pertama mereka berkahwin.

Apabila di tanya tidakkah dia merasa berdosa tidur bersama lelaki sedangkan suaminya adalah seorang yang berpegang kuat dengan Islam, wanita itu berkata "Yang aku tidoq tu dengan laki aku la, nak berdosa apanya"

Kah kah kah..Ini semua berita sensasi tapi lagi sensasi berita di bawah ni :-Fuh..betul2 ngeri la cerita ni. Main sembelih sembelih la pulak... Ini baru real punya anti christ. Kalau setakat anjing anjing yang dok menyalak dalam himpunan anti kristian hari tu tak boleh lawan lagi dengan depa ni kah kah kah.

Lebih ngeri lagi dalam berita ni kata 13 orang ni nak serang Malaysia pasai Malaysia tak islamik.. Fuyoooo.... Fifi Fairuz Fuyooo pun terkejut kalau baca berita seram lucah ni kah kah kah.

Macam mana 13 orang nak serang Malaysia? 13 orang ni ada ilmu meresap ka? Tapi kalau ada ilmu meresap buat apa mai serang Malaysia, lebih baik pi meresap sekodeng dalam bilik ayaq tengok Ustazah Norbahyah mandi kah kah kah.

Dasat betul berita ni.... dasat lagi kalau ada yang percaya berita ni kah kah kah....

Blackend Is The End

Dyers Eve