To Live Is to Die

free counters

Selasa, 22 November 2011

KISAH BAPA GUNA WANG SAGUHATI RM100 UNTUK LANGAN PELACUR

Seorang waris pelajar yang menerima wang saguhati RM100.00 daripada kerajaan hari ini telah di tangkap bersama seorang pelacur.

Menurut maklumat yang di terima daripada orang ramai lelaki itu telah melangani pelacur dengan mengunakan wang yang sepatutnya di belanjakan untuk persekolahan anaknya.

Apabila di tanya mengapakah beliau sanggup mengunakan wang itu untuk melangan pelacur beliau telah menjawab bahawa wang itu adalah wang haram sebab wang itu telah di sampaikan kepadanya di pejabat umno.
Kah kah kah..ini berita bodoh mau kasi orang bodoh. Perangai macam umno P.Pinang bila warga emas terima wang RM100.00 yang kerajaan P.Pinang bagi dulu.

Umno kata duit haram sebab guna duit judi. Anak haram ni pun kata duit haram sebab terima wang di pejabat Umno. Kah kah kah. Itu haram ini haram semuanya haram. Yang tak haram tu benda apa pulak. Kah kah kah.

berita ini macam berita Hassan Ali kata orang Islam akan murtad sebab ada injil yang guna sistem solar. Kah kah kah..

Peduli apa kat mama depa nak bagi duit tu. Nak bagi kat pejabat umno ka, nak bagi kat pejabat Pas ka, nak bagi dalam jamban ka.. kita peduli apa. Duit tu tetap RM100 jugak tak kurang atau lebih sedikit pun.

Peduli apa kalau yang bagi duit tu pemimpin Pas ka pemimpin umno ka, kalau Abu Nawas nak maki tak kira sapa semuanya Abu Nawas maki.

Ini semuanya cerita anjing politik mau tipu rakyat. Anjing Umno nak tipu rakyat kata umno yang kasi duit tu, sebab tu duit tu di beri di pejabat Umno. Yang anjing PKR yang nama Zuraida ni pulak nak bikin hero bikin komplen kat surat habaq kata duit tu tak boleh kasi kat pejabat Umno.

Oii.. Zuraida.. Abu Nawas nak tanya hang kalau duit tu di beri kat pejabat umno maka semua yang mai ambik duit tu akan jadi umno ka? kah kah kah..

Perangai hang ni macam polis la pulak. Baju Bersih tak boleh pakai sebab nanti takut bila orang tengok kita pakai baju bersih nanti orang yang tengok tu pun nak join umno jugak kah kah kah.

Macam ada sekoq lagi Pak Lebai Pemuda Pas yang kata sapa tengok konsert Elton John nanti takut semua akan jadi gay macam Elton John kah kah kah.

Bagus la kalau duit tu di beri kat pejabat umno. Boleh la kita maki umno kat dalam pejabat umno. Jangan jadi pak pak lebai kat kampung Abu Nawas. Bila sembang sama2 lebai pakat maki umno macam macam tapi bila jumpak orang umno pakat dok bertepuk belakang la pulak.

Setakat berani kot belakang tu Abu Nawas anggap orang tu macam anjing saja... Worffff worffff.

Blackend Is The End

Dyers Eve