To Live Is to Die

free counters

Isnin, 7 November 2011

KISAH IMAM MASJID NEGARA DENGAN PENJUAL BELON SEKSI

Yang pakai lebai putih merah di bawah ini semuanya mengaji ugama. Semuanya tahu atau saja buat buat tak tahu yang umno itu parti yang menindas dan menipu rakyat.

Persoalannya apa al ulamak ini buat bila duduk sekali dengan pemimpin umno. Tak rasa teringin ka nak habaq kat pemimpin umno bahawa selama ini umno itu telah menzalimi rakyat.

Bukankah yang takutkan Allah itu di kalangan hamba-Nya ialah para Ulama? Bukankah Jihad yang terbesar ialah bercakap benar kepada pemerintah yang kejam..

Dah lepak sekali dengan pemerintah tak kan tak berani nak berkata2 kot. Kalau berani ceramah dan kuliah depan orang kampung saja nak buat apa.

Tapi kalau tengok dari muka TPM yang bertambah sembab tu aku rasa dia dok tengah geram pasai al ulamak kat tepi dia tu mungkin dah tegoq dia...bukan tegoq pasai apa..depa cuma tegoq pasai gambaq anak dia kat bawah ni... mungkin al ulamak kat tepi dia tu kata "Tan Sri menjual belon hukumnya harus namun menjual belon tetapi menampakkan belon belon pula hukumnya haram...."kah kah kahKah kah kah...

Blackend Is The End

Dyers Eve