Blackend Is The End

Selasa, 29 November 2011

LAGI GAMBAR BERKEMBAN BINI MUSA HASSAN

Tu dia aih baguih punya lurah bukit. Bini sapa ni haa? Betui ka ni bini Musa Hassan bekas polis jahat yang dah pencen tu. Dengaq cerita laki dia bayaq juta juta ringgit untuk dapatkan dia ni.

Wah hebat betul la kali dia, banyak duit ooo. Tapi banyak duit saja pun tak guna jugak kalau tetek bini dok tayang kat orang..

Tapi tak leh kata juga sebab mungkin laki dia sporting. Ala biasa la orang nak tengok tetek bini bukan boleh luak pun...kena sporting la sikit....

Macam laki ustazah ni la.. Orang dok sms cintan cintun kat bini dia pun dia ok saja..siap boleh sembang lucah lagi. Sporting la katakan kah kah kah..

Nak tau apa benda yang sorang lebai dok sms kat ustazah ni...baca kat sini :KISAH USTAZAH PASTI GUAR JERING DAN AJK PASTI P.PINANG

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve